Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN???=) 15.02.2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

har faktisk bare 18 dager igjen,tiden går alt for fort syns jeg =) svangerskapskontoll hos jordmor og akupunktur venter i dag =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 :-)

Var hos kiropraktor i dag og justerte bekkenet og korsbeinet. Skal ta en telefon til jordmor i morgen og be om modningsakupunktur. Vurderer å få satt igangsettingsakupunktur når jordmor gir klarsignal. Gikk 10 dager med åpning og dertilhørende rier på førstemann. Var litt utslitt da fødselen omsider omsider kom skikkelig i gang :-/

Håper nålene har bedre effekt på denne poden.. ;-)

Skrevet

15 dager igjen så vi 3 ligger rimlig likt. Vurderer litt modnings akupunktur jeg også..

Skrevet

4 dager igjen og tror ikke jeg overlever å gå over denne gangen også. Har så masse maserier og nedpress at jeg får ikke sove pga all smerten:( jaja, det kan umulig være stort mer enn 14 dager igjen før stjernebarnet er her:)

Skrevet

29 dager! Hurra! Nede på tjuetallet! Jammen går det fremover med meg også...

Skrevet

16 dager igjen.. :) det nærmer seg nå :)

Skrevet

4dager, men tror ikke det skjer med det første..

Skrevet

5 dager igjen,ingen symptomer på noenting..

Skrevet

26 dager igjen og har verken fått vogna eller stellebordet på plass, stressa! :P

Skrevet

6 dager igjen og kjenner ikke ut som noe skal skje før den tid hvertfall!! :)

Skrevet

1 dag igjen.. Håper han kommer NÅ..

Skrevet

I følge ord UL er det igjen 18 dager, i følge 3D UL er det igjen ca 11 dager så det nææærmer seg!! =) Merker ingenting spesielt, annet enn at kanskje slimproppen har gått (kommet i uvanlig slim i små mengder, men vanskelig å si når man er førstegangs hva som er hva!)

Lykke til alle sammen, ser j at det er like før for de fleste her nå!!=)

Skrevet

66 dager igjen, så er enda litt tidigjen på å gjøre alt klart.

Skrevet

5 dager igjen.. og jeg er leeeei ! har ingen tegn på at noe skjer heller :(

Skrevet

40 dager og endelig kan jeg pr definisjon kalle meg høygravid :)) Ååå, som jeg gleder meg til å bli tobarnsmor!! <3

Skrevet

84 dager her, men jeg er overlykkelig over å ha kommet inn i 3. Trimester og milepæl uke 28:D

Skrevet

Har akkurat 18 dager igjen i dag jeg også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...