Gå til innhold

Løfter stumpen sin ved bleieskift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en vanlig refleks eller er han så flink? hehe... Og jeg sier opp med rumpa, hehe,(ikke det at han forstår det da, men er litt komisk) putter bleien under og da løfter han på stumpen. Han har gjort det siden han var veldig liten. Utrolig greitt iallefall :)

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Springer?

Min löfter også på rumpa en gang i blant, men helst når jeg drar litt i bleien for å justere den för jeg teiper den på plass...slik at hele bleia "röskes" vekk...hihi ;-)

Skrevet

Overdriver nok en smule, han løfter annenhhver fot når han står, nesten at jeg begynner å tro han kan gå :D

Skrevet

Kjemper en hard kamp ved bleieskift for å få bleia på mini :)

Vrir og vender seg værre enn en ål, livredd for at han skal ramle ned, så må ha en hånd på han hele tiden :/

Skrevet

Dette gjør min også, men ikke når jeg skal legge under bleien, bare når jeg skal dra litt i den, så plutselig har jeg dradd bort hele bleien :) Han begynte når han var rundt 3 mnd., gjør det fortsatt nå 3 mnd. senere.

Blir ikke akkurat enklere å skrifte på disse små, jeg har de siste dagene måtte kle på ham mens han lå på magen, da ligger han i de minste noenlunde i ro lenge nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...