Gå til innhold

Trøtt på dagen, men får ikke sove på natta!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg veldig igjen i dette her.. Hele dagen går jeg rundt i svime, for jeg er så trøtt.. Må sove midt på dagen. Men når jeg kommer til natten sover jeg dårlig, våkner flere ganger (må på do, er tøst osv) har aldri vært plaget med det før. Dessuten drømmer jeg mye når jeg sover, og husker drømmene veldig godt. Merker dere noe til dette også?

Jeg er heldigvis ikke plaget med kvalme, og er veldig takknemlig for det:)

Jeg er 5+6 forresten:)

Hehe.. ja.. jeg drømmer helt ville drømmer.. og jeg husker dem veldig godt.. er litt skummelt og litt gøy.. plaprer visst en del jeg også fikk jeg vite :P

he he.. sliter med akkurat det samme selv. våkner av den minste lyd, jeg pleier å sove veldig tung. dagen er en evig døs. hormontåke har jeg hørt..:)

litt flaut, for jeg får ikke med meg noe. folk kan ha en samtale med meg, og jeg får ikke med meg noe av det de sier.. he he.. litt morrsomt også da.. synes nå jeg..:)

• 4 uker senere...

Uff ja. Kjenner meg desverre igjen i det. Sover et par timer for å våkne og ikke sove i det hele tatt på maange timer. Sove et par timer på morgenskvisten igjen. Begynner å bli utslitt!! Er 9+4 har hatt det slik siden jeg tok gravidtest!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...