Gå til innhold

Jeg kan jo ikke bli sammen med en som ikke har pikk( omtrent!)

Anbefalte innlegg

Vel, pupper og penis kan strengt tatt ikke sammenlignes. En liten penis er ikke istand til å skape den følelsen av friksjon og det å være fylt opp som en større penis kan. For en som ikke liker oralsex vil da en mikropenis være temmelig uaktuelt i en partner, siden sex er viktig for de fleste forhold.

Fortsetter under...

Det må være utrolig kjipt å høre at "jeg dumper deg fordi tissen din er for liten for mine krav" - en smule finfølelse kan kanskje være på sin plass?

Han overlever helt fint å bli dumpet, men gi nå ikke fyren et emosjonelt arr ved å kritisere pikken hans i tillegg.

Uff, been there altså.. Datet en kjekk, snill og morsom mann. Han var skikkelig maskulin, over 2 meter høy og ordentlig mannemann. Det lovet jo skikkelig bra, og når vi endelig skulle ha sex og han tok av seg klærna foran meg ble jeg så skuffet at jeg holdt på å begynne å gråte. Skjønte jo at vi ALDRI kunne ha en fremtid! Den var så liten at jeg nesten ikke kunne se den. Hadde mest lyst til å be han gå, men vi forsøkte sånn halvhjertet sex. Kjente ingenting, og han lagde så mange lyder og prøvde seg på dirty talk (liker og knulle deg blabla) Ble bare komisk. Kunne like gjerne fingret meg med lillefingeren.

Ble slutt noen dager etterpå, klarte ikke fortsette selv om jeg prøvde. Følte meg slem!

Ser han noen ganger i byen, han har fått dame og baby, og jeg klarer ikke la vær å le litt inni meg og synes fryktelig synd på henne..

Funnet meg en mann som "bare" er 180 cm, men til gjengjeld vel utstyrt. Størrelsen teller!!!

For mye og for lite skjemmer alt. Men i min lange og dyrkjøpte erfaring må jeg si at det aller verste jeg har vært ute for, var en som var for STOR! han sprengte meg til blods hver gang. Jeg håpet det skulle gå seg til, men det gjorde det ikke.

En liten en kan kompenseres med godt håndarbeide, tungegymnastikk og en god dildo. Men er han for stor, så kan jo mannen aldri helt få glede av det. Hvem gidder å gå rundt med istykkersprengt underliv hele tiden?

Personlig synes jeg en erfaren mann som kan bruke annet enn pikken er langt å foretrekke uansett størrelsen på den.

Annonse

Det er nå litt annerledes å sammenligne pupper og en pikk da. Puppene skal faktisk ikke tilfredstille noen på samme måte som en pikk gjør. Og når den ikke klarer å fylle opp noe som helst, og man omtrent ikke kjenner at han er inni deg, ja da er det et problem for meg.

Ja, var som det ene bilde du anno!! Haha, uff..

Nei jeg må nok bare si at følelsene ikke er der, og avslutte det. Blæh.. Jaja :P Tar heller en som en litt lavere (for dette er også er høy mann på rundt 195!) men som er velutstyrt ;)

hl

Dere er nok desverre som nordmenn flest...rimelig uengasjerte i et nystarta sexliv :P

I begynnelsen er jo all sex labert i forhold til hva det kan bli. Første gangene jeg og gubben hadde sex, var det jo på ren vilje. Haha! Ikke har han så stor tiss at alt automatisk blir godt, og den blei slapp og jeg ble tørr og sånn holdt vi på¨lenge. Hehe.. Men når man er skikkelig forelska så er man skikkelig forelska. Og vi har fått igjen for øvingen vår :P

Er ikke sikker på akkurat hvor lang/tjukk den er, men er ikke noe micropenis da. (vært borti dem også) Men under gjennomsnittet, vil jeg si.

Nå vil jeg ikke ha noen annen pikk!! :D

Man finner sine stillinger som funker best, masse forspill og TREN HØNA! ;)

Det er mulig og holde fast en kulepenn med musklene der, så da skulle man kunne kjenne en liten penis også, ikke sant?? Og dessuten sitter de fleste følelsene i skjedeåpningen, altså den trenger ikke være så lang heller.

Dere gir opp for fort, syns jeg. Én gang, også rett ut. Hehehe.. Tenk det fantastiske sexlivet jeg hadde gått glipp av, hadde jeg kutta ut mannen basert på sexen i begynnelsen?

Det går et par år, har vi og vennepar funnet ut, før sexen blir bra nok. Før det er det mye gjetting, prestasjonsangst o.s.v.

Men, jeg skjønner utrolig godt hva dere mener...syns bare ikke dere tenker så veldig langsiktig, faktisk! Og dere har ihvertfall ikke hatt ordentlige følelser for fyren! :)

Det MÅ jo være andre grunner er bare den lille tissen som gjør at du ikke vil være sammen med ham. For SÅ overflatisk er det vel ingen som er??

Du har jo bare prøvd å ha sex med ham én eneste gang til og med.

Da kan han ikke være mannen i ditt liv, for hadde han vært det, hadde du nok tatt ham uansett.

For et fjollete innlegg 10.12. Det er ingenting uempatisk eller overfladisk ved å vite hva man vil ha, hva man tenner på og hva som føles riktig. Det er ikke mange kvinner med normal seksualdrift som vil satse på et forhold hvor de ikke blir opphisset eller tilfredstilt av seksuallivet med partneren sin.

Et lite tips: Ikke gå for dem som har pumpa unødvendig mye jern - det er ofte en grunn til det, he he...de kompenserer. Jeg har opplevd det flere ganger. Et annet tips: Se litt på hendene og føttene til mannen. Min egen lille "statistikk" sier at det er noe i at størrelsen henger sammen....kanskje særlig fotstørrelsen. Alle sier det bare er tull, men det kan også stemme ;-)

Lykke til!

Åh, nå ble jeg plutselig redd for at noen av sønnene mine skal ha micropenis...huff nei, mye man skal bekymre seg for gitt.

Forstår deg godt jeg HI. Klart at vi også kan ha ønske om en normalt stor penis, enig i at det ikke er noe mål at den skal være størst mulig, men det er litt turnoff med veldig liten altså. Jeg har prøvd både det ene og det andre i min tid, og normalen er best, for meg ihvertfall :-)

Synes imidlertid synd på denne mannen, og andre i samme sit, men tror nok det finnes noen for dem der ute også.

Håper du finner en god måte å avslutte det på, uten at han forstår hva det egentlig falt på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...