M-M-M-mamma Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Selv om jeg ikke feirer kjærlighetens dag hadde vi likevel planlagt å være oss to i dag..og det har vi vært..hatt det koselig med middag, badet i badekaret, sett tv og bare fylket oss sammen Det lå liksom i luften at vi skulle kose i kveld..men da er han trøtt og sovner etter ca. to min på puten! Så er jeg kanskje en håpløs romantiker likevel da og trengte litt nærhet..spesielt nå om dagene..men nei..han sover, jeg gråter..er det hormonene? Nei, jeg er rett og slett bare litt skuffet Sorry klagingen alle sammen..trøsten er at hun i magen sparker og dytter som bare det
C.L.H85 Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Det er lov å bli litt skuffa;) i hvertfall i tilstanden vi er i nå Lettere å ty til tårene og ta ting litt mer inn over oss. Og dere kan jo ta det igjen:) Er en dag i morgen og. Jeg har personlig aldri brydd meg om valentine, da jeg heller ville ha satt pris på noe uavhengig den dagen. Men det er selvfølgelig smak og behag. Spis litt sjokolade og gråt en skvett til også sier du i morgen at han skylder deg et "nyp" ;-p
M-M-M-mamma Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 Takk Hjalp med noen trøstende ord Ja, tar lettere til tårene nå og føles litt som om at kroppen er i ubalanse Skal jammen be om et nyp i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå