Gå til innhold

Jeg er forelsket..

Nosferia *gravid med nr.2*

Anbefalte innlegg

Skrevet

i den lille krabaten (kjønn fortsatt uvisst) som i dag danset og hoppet på storskjerm hos jordmor :) Var vanskelig å fange den lille på et ordentlig bilde, da han/hun ikke kunne ligge i ro :)

Alt var som det skulle, så fantastisk fascinerende livet er!! Et lite minimenneske på litt over 6 cm, så nydelig!

Ble satt tilbake fra 12+2 til 11+6, men det gjør ingen verdens ting! I dag er jeg verdens lykkeligeste <3

Håper alle her inne får kjenne den samme følelsen, og lykke til med svangerskapet alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig :) Det er jo bare helt fantastisk å se babyen for første gang. Så bra at alt ser fint ut. Du må ha lykke til videre og sveve på forelskelsen fremover ;)

Skrevet

Så bra! Var det utvendig? Jeg skal også på UL til uka, når jeg er 11+4-6 ca.. Spennende! Gleder meg veldig! :D

Skrevet

Er med i et forskningsprosjekt i regi av WHO (Worlds Health Organisation) så skal på 8 tidlige UL'er. Denne var innvendig og utvendig - siden det er så tidlig :) Fikk se i 3D :) Du må bare glede deg AgyBirdie, det er en helt fantastisk opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...