Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 i den lille krabaten (kjønn fortsatt uvisst) som i dag danset og hoppet på storskjerm hos jordmor Var vanskelig å fange den lille på et ordentlig bilde, da han/hun ikke kunne ligge i ro Alt var som det skulle, så fantastisk fascinerende livet er!! Et lite minimenneske på litt over 6 cm, så nydelig! Ble satt tilbake fra 12+2 til 11+6, men det gjør ingen verdens ting! I dag er jeg verdens lykkeligeste <3 Håper alle her inne får kjenne den samme følelsen, og lykke til med svangerskapet alle sammen!
mamma, mini og meg Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Så koselig Det er jo bare helt fantastisk å se babyen for første gang. Så bra at alt ser fint ut. Du må ha lykke til videre og sveve på forelskelsen fremover
DenTredje Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Så bra! Var det utvendig? Jeg skal også på UL til uka, når jeg er 11+4-6 ca.. Spennende! Gleder meg veldig!
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2011 Er med i et forskningsprosjekt i regi av WHO (Worlds Health Organisation) så skal på 8 tidlige UL'er. Denne var innvendig og utvendig - siden det er så tidlig Fikk se i 3D Du må bare glede deg AgyBirdie, det er en helt fantastisk opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå