pifi med tre nurk Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Mini på 4 mnd er en ordentlig puppegutt, elsker puppen.. men de siste dagene har han blitt ekstremt nysgjerrig på alt rundt han og han har så vidt puppen i munnen før han snur på hodet og ser seg rundt..og så blir han sinne fordi han ikke lener har puppen imunnen.. og jeg legger han til og igjen og så virrer han med hodet igjen og sånn går no dagene... Er det noen andre som har det sånn? prøvde å sitte i kjellerstuen i stad, for der er det litt mindre å se på..og la diet han litt lenger.. men det virker nesten som jeg må ligge i senga i et mørkt rom for at han skal få fullstendig ro..
cadence Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Nysgjerrighøna mi er likens. Men legger jeg en gulpeklut over hodet hennes, slik at utsyn forhindres, så går det veldig fint:)
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Som jeg skulle skrevet det selv, hehe... ordentlig nysgjerrig, og MÅ ha med seg ALT, at han glemmer puppen som han elsker, haha.. Men da venter jeg litt, og legger han til litt etterpå, da går det som regel fint. Vil ikke at han skal få det helt stille heller, sånn at jeg ikke kan snakke eller at noen snakker til meg, bare fordi han ligger til puppen. Jeg har prøvd med en klut over, men den også er interessant gitt, hihi
pifi med tre nurk Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2011 Det er nettopp det, jeg kan jo ikke mure meg inne på et mørkt rom resten av ammetiden jeg heller. I hvertfall ikke fordi jeg har en 2,5 åring hjemme sammen med oss, det er rett og slett ikke mulig. Merket det veldig godt da jeg hadde barselgruppen hjemme hos meg i dag, var kulumulig å få han til å spise nok.. så han var ganske sinna og frustrert da jentene dro.. med engang jeg gikk inn på soverommet spiste han som han ikke hadde spist på flere uker! jeg husker jo at det var en periode hvor storesøster også var nysgjerrig på alt, men mente å huske at det kom senere... jaja.. må bare passe på at han får i seg nok væske/mat. har ikke begynt med annen føde enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå