Gå til innhold

Wee! Endelig 2 trimester!

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt glede over at jeg endelig er over 1 trimester :) Hehe.

Syns ukene har gått utrolig sakte den siste mnd. Men nå er jeg der endelig!

På torsdag fortalte jeg min datter på 5 år at mamma har baby i magen, og at hun skal bli storesøster. Hun gleder seg veldig allerede! Hennes far har akkurat fått en gutt, så hun har akkurat blitt storesøster for første gang(jeg er jo da ikke sammen med faren hennes lengre, for de som ikke skjønte det.. hehe ) Jeg var derfor veldig spent på hvordan hun ville reagere når det skulle skje ENDA en gang . Men hun ble så utrolig glad! Jeg ble så rørt av henne! Hun begynte å kose meg på magen, og snakke med babyen. Søte jenta :)

Så, hvordan er formen deres jenter?

Jeg er fortsatt litt småkvalm på kveldene, men om jeg får i meg litt mat, merker jeg at det blir bedre :) Så jeg prøver å holde en fin linje på det gjennom hele dagen. Jeg er TRØTT! Veldig trøtt til tider. Men ellers er formen veldig bra.. Og nå gleder jeg meg til å se magen vekse:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142909629-wee-endelig-2-trimester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

VELKOMMEN!

Det er en god følelse når man kan legge 1 tri bak seg:)

Kvalmen min ga seg rundt uke 15-16. da fungerte jeg mye bedre på jobb. De siste tre ukene har jeg ikke hatt IFA eller tyggegummi tilgjengelig på nattbordet og har begynt å trene igjen.. Det er så deilig når kvalmen slipper:)

Ellers synes jeg 2. tri er veldig rart. Humøret går opp og ned, magen kommer og alt skjer så mye tidligere enn jeg er klar for. Plutselig har jeg vann i kroppen og navelen er på vei ut. WTF?? det er lenge til slike ting sakl skje, er det ikke??

Jeg takler svangerskapet i perioder, slik var det sist og. Dette med magen og ødemer tok meg på senga denne gangen gitt. Selv om jeg har gjort dette en gang før, er det vrkelig sjokkerende å se kroppen forandre seg:)

Jeg prøver å nyte det. Dette er min siste gang i livet. Å være gravid er en fantastisk ting:)

Lykke til!

Velkommen og lykke til :)

Her begynner kvalmen å gi seg nå (snart 15 uker) men henger litt i om kveldene og hvis livet er litt hektisk :)

Har 4 fra før og dette svangerskapet kom som en bombe. Ening med kokosyklus at dette er ett rart (og spennende) trimester. Jeg har også blitt tatt litt på senga av alt som skjer ;)

Gleder meg til jeg er skikkelig gravid ;) ikke bare sliten TRØTT og små tykk :D

Gleder meg til struttende mage og håper at trøttheten gir seg :)

Fantastisk det som skal skje i tiden fremover.

Ikke minst resultatet <3

Kos deg så godt du kan og lykke til i dette trimesteret:)

Jeg merker stor forskjell på dette svangerskapet og mitt forige.

Jeg har på en måte ikke følt meg like gravid denne gangen. Men, det er vel pga at jeg var VELDIG dårlig når jeg var gravid med jenta mi. Jeg har vært smådårlig denne gangen også, men på langt nær sånn som sist.

Jeg merker nå at magen har fått litt mer "form" , og vi har vært på tidlig UL, så det begynner å gå opp for meg nå. :)

Akkurat nå gleder jeg meg bare til å fortsette å være gravid :) Det er jo såå koselig! Spessielt når man begynner å kjenne liv der inne, og den lille begynner å sparke. weee! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...