cathrine&emma Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Jeg prøver å finne ut litt om når jeg egentlig skal ha menstrasjonen..? Har mellom 26 og 28 dager syklus... hele forrige uke gikk jeg og var ikke i form og små smerter i undelivet, tok derfor en test på fredag formiddag, CB digelta med ukeindkator, og den viste gravid 1-2 uker, altså er jeg 3 til 4 uker, men så har jeg lest om CB og de kan du ta tidligst 4 dager før ventet menstrasjon...Så etter min logiske tenking skal jeg egentlig ha mens i morgen.....???? Kan det bety jeg har mye HCG i blodet? og er det positiv? Det jeg lurer på er da,? om jeg skal egentlig ha mens torsdag som kommer, hadde digetalen slått ut gravid på fredag da? 6 dager før?? Jeg trodde ikke det, jeg tok også en annen type test, der det kommer 2 eller en strekt, en var tydlig og den andre svakere, men det betydde bare hvor langt jeg var kommet i svangerskapet...og du skal lese av innen 30 min, den viste også seff positiv..! Var hos gynokolog i dag, og da tok han også en HCG prøve siden jeg har hatt SA tidligere..skal ta ny hos legen til torsdag for å se om den har steget... Håper vikerlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå