Snartmammatil3 <3 Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Nei.... Jeg er ikke gravid. Men fikk bekreftet fra legen i dag at kroppen min enda ikke er utgått på dato. Har slitt med hetetokter, smerter i underlivet og feber som så og si har vært tilstede siden jul. Men etter mange blodprøver og GU, er alt i skjønneste orden. Har gått og vært redd for at overgangsalderen hadde banket på døren. Så da er det bare og fortsette og håpe spiren kommer snart.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Hmmm.... så man trenger ikke være i overgangsalderen selv om man har litt hetetokter innimellom?? Lover bra ...
VesleNina Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Så flott, det var gode nyheter da kan jeg spørre hvor mange pp dere er og hvor gammel du er....Jeg er 38 og har endelig i 6pp, klaffet:-) er veeeldig lykkelig, og litt redd får at det skal skje noe (har hatt SA før og det var, selv om det var tidlig, helt forferdelig) Lykke til Tuffelnøste :-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 23:45 14.02 her:) Er 45(!), fikk en liten i 2009 og han skulle gjerne hatt søsken. Har egentlig ikke så mye håp, men koser oss så ofte vi kan;) Har ammet frem til jan og hatt noen uregelmessige menser/ (spotting) siden i sommer, så kanskje 5-6 pp... Så lenge det er mens, er det vel ca 2-4% sjanse i min alder.
Snartmammatil3 <3 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2011 Hei!! Jeg er snart 38, så da er vi nok i samme kulbb. Jeg og min kjære er i pp 4. håper det skjer noe snart. Blir ganske deppa når "raudagen" kommer. Så bra dere har lyktes!!!! Håper alt står bra til med deg og den voksende magen!! Masse lykke til!!! ;o)))
VesleNina Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Ja jeg er veldig glad at det klaffet denne gangen, men samtidig så er jeg så redd det skal skje noe og at ting ikke er som det skal osv...sikkert bare psykisk, men blir nesten gal av og gå og tenke sånn :-) Har ikke hatt så mye symptomer ennå (er bare 6+4 i dag) men hadde litt ømme pupper og det har liksom blitt borte nå og da bekymrer jeg meg får det osv osv...men nå er det bare litt over en uke til jeg skal på min første legetime, så får vel holde ut til den:-)....håper alt er bra der inne :-) Har du forresten barn fra før? jeg har en gutt på snart 3. Håper det klaffer fort for deg snart og :-))) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå