Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 I rundt 1 uke har hun MINST 1 raseri anfall til dagen! Uten at jeg helt forstår hva eller hvorfor..! Idag skulle vi ut for jeg måtte til legen, så vi kjørte ned til togst. (10 min unna) og hun HYLTE hele veien! Er jammen meg en tålmodighetsprøve å være helt rolig når hun hyler sånn!:/ Noen andre som "sliter" med det samme?
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Å ja, kjenner meg veldig godt igjen.... bortsett fra at her er det minst et anfall per time. Trodde ikke at jeg kunne forvente dette enda, da hun kun er 17 mnd. Må innrømme at er er en skikkelig tålmodighetsprøve, og jeg må noen ganger gå ut av rommet for å telle til ti (eller hundre.. hehe!). Raserianfallene her i huset føler jeg kommer fordi hun ikke får til ting eller fordi vi ikke skjønner hva hun mener eller vil. Hun eier heller ikke tålmodighet, så det kan gå fra smil og latter til hylskriking på to sekunder. Ganske frustrerende egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå