Gå til innhold

Vi synger med den stemmen vi har:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla mangler 10 dager på å være 4 mnd, hun har lenge likt "Musevisa", både med orginal tekst og med mammas "in the moment"-teksting hehe.

Idag har hun fått en ny favoritt;

"Den siste snøen som er i skaret

den tiner jeg for jeg er April

Jeg gir deg blåveis i bekkefaret

og regn og solskinn og mere til"

Hun sang med!!! Det var en jevn fin strøm av lyder under hele verset x 3:) Det var så utrolig gøy å oppleve dette, så i morgen skal jeg finne frem mikrofonen når vi har vår lille sangøkt:)

Flere med englekor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig! Skulle ønske jeg kunne oppleve det. De få gangene jeg har sunget for ho, har ho begynt å le. Vi snakker gapskratt!!

Ellers, om det prates mye over hodet hennes, vet ho å si i fra når ho blir oversett. Da ropes og gaules det for å overdøve all lyd i rommet :)

Skrevet

Ååå, så koselig :) Ja, det er det. Guttungen her liker også å synge :)) er såå herlig å høre på!!

Går dere på babysang? Det er utrolig koselig, og han liker det kjempegodt!

Skrevet

Går ikke på babysang nei, vi har slitt så mye med luft/magebesvær frem til 3 mnd, avløst av omgangssyke, utviklingssprang++..Og i hennes gode perioder har gradestokken vært ned mot -25..så har holdt oss mest mulig hjemme gitt. Et lunefullt temperament har hun også:(

Men satser på at det roer seg snart nå, så vi kan melde oss på litt av hvert:)

Skrevet

Her synges det for full hals!! :) Mest populær er "Hanen stend på stubburshella". Da er det fullt liv og jubel! Tenkte også å begynne på babysang , tror nesten jeg må...! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...