cadence Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Vesla mangler 10 dager på å være 4 mnd, hun har lenge likt "Musevisa", både med orginal tekst og med mammas "in the moment"-teksting hehe. Idag har hun fått en ny favoritt; "Den siste snøen som er i skaret den tiner jeg for jeg er April Jeg gir deg blåveis i bekkefaret og regn og solskinn og mere til" Hun sang med!!! Det var en jevn fin strøm av lyder under hele verset x 3:) Det var så utrolig gøy å oppleve dette, så i morgen skal jeg finne frem mikrofonen når vi har vår lille sangøkt:) Flere med englekor?
Evigheten Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Så herlig! Skulle ønske jeg kunne oppleve det. De få gangene jeg har sunget for ho, har ho begynt å le. Vi snakker gapskratt!! Ellers, om det prates mye over hodet hennes, vet ho å si i fra når ho blir oversett. Da ropes og gaules det for å overdøve all lyd i rommet
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Ååå, så koselig Ja, det er det. Guttungen her liker også å synge ) er såå herlig å høre på!! Går dere på babysang? Det er utrolig koselig, og han liker det kjempegodt!
cadence Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2011 Går ikke på babysang nei, vi har slitt så mye med luft/magebesvær frem til 3 mnd, avløst av omgangssyke, utviklingssprang++..Og i hennes gode perioder har gradestokken vært ned mot -25..så har holdt oss mest mulig hjemme gitt. Et lunefullt temperament har hun også Men satser på at det roer seg snart nå, så vi kan melde oss på litt av hvert:)
Baby Bliss Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Her synges det for full hals!! Mest populær er "Hanen stend på stubburshella". Da er det fullt liv og jubel! Tenkte også å begynne på babysang , tror nesten jeg må...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå