Lille persille* Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Jenta mi har spis grøt nå snart 3 uker og blir nå strax 6 mnd. Hun bare eeeelsker hipp sin risgrøt. Har begynt å gi henne 6 mnd grøtene fra nestlè nå (Mest pga at at de ble testvinnere med tanke på jerninnhold osv) men de er hun ikke noe særlig glad i... Må nok over på hipp igjen! Har noen forresten prøvd grøten som er på glass?
bitthen Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Han elsker grøten til Hipp - den er jo supersøt så ikke så rart, hehe. Begrenser bruken litt, men han får av og til Ellers så eter han den grøten han får, det er mamsen som bestemmer. Men jeg har som regel litt sviskepurè eller most eple i grøten hans. Da går det meste ned. Han får Speltgrøt fra Holle, Nestlè Hvetegrøt og God Natt- grøt. Han liker ikke grøten på glass med grønnsaker. Eller i allefall ikke sist gang jeg prøvde gi han det. Men med frukt går det meste ned. Hipp sin trenger jeg ikke ekstra frukt i da. Liker forresten den selv - er jo veeeldig god, hehe Men pøs på med frukt i Nestlè-grøten så liker nok minien din den også
stearin Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Hipp sin grøt er favoritten her også, men synes også den er søt. Her får jenta mi nestle havregrøt med forskjellige smaker. Har testet den fra 8 mnd (hun er 9 mnd nå, 7 mnd korrigert) og den falt virkelig i smak! Selvfølgelig de med fruktsmak:)
stearin Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Ja, har forresten prøvd hipp sin risgrøt på glass.. Helt elendig mener jeg! Går kanskje greit når man reiser, men jenta mi har ikke fått noe særlig ned av den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå