Gå til innhold

Dere som ikke fikk noe til morsdagen i går, fikk dere noe i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter,

var en av de "heldige" som ikke fikk noe som helst i går til morsdagen av kjære mannen min. etter han sin mening er jeg jo ikke mora hans og må vente til jenta vår (4 mnd.) blir stor nok til å lage noe gave til meg...

MEN i dag kom han med en fin gave til meg til Valentinsdag: Jenter nå må dere holde seg fast - jeg fikk ved, for at vi kan fyre i peisen og dermed trenger fruen ikke å fryse.

Guruen min fikk noe sjokolade og en god dusjgel, men fruen for ved.

Ahhhh, det var godt å se at han blir litt flau når han så gaven sin.

Håper dere fikk noe fint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååh så artig ;) hehehe....

jeg fikk ikke noe i går (jeg lagde kake og kjeks til mim mamma og søster kom på besøk) .... min samboer var i nordsjøen ;)

i dag kom han hjem, og jeg har ikke kjøpt noe til han eller han til meg! :D hehe.. vi skal kose oss på fredag med et humorshow i byen vi da :)

Skrevet

Jeg fikk ikke noe i går ( men synes i grunnen det var helt greit, kan godt vente til barna mine er store nok til å lage noe selv).

I dag kom mannen med roser, godterihjerter og et kort hvor det sto at han elsker meg kjempemye! Det var veldig koselig synes jeg, uansett hva folk måtte mene om valentines day!

Skrevet

Fikk en pakke med Clarins-produkter av min kjære idag.

Skrevet

Ingenting til morsdag og ingenting på valentinsdagen.. Kanskje ikke så rart siden jeg er en singel alenemor med bare en baby på 9 mnd:) Får vente til jenta mi blir stor nok til å lage noe selv jeg og:)

Skrevet

Åååå... mor på forskudd, vi burde vel ikke klage på mennene våre, har i hvertfall noen som kan avlaste oss litt av og til, om de ikke er så flinke med morsdagsoppmerksomheten. Må si jeg beundrer deg og alle aleneforeldre vanvittig!!!!!!!!!!!!!!!! Du er tøff og flink!

Men VED??? Hahaha, er det muulig? Må jo bare le av det da! Men fytti grisen, ikke akkurat noen stor romantiker han pappan til bebisen din?Hoho!! Men han har sikkert mange andre gode egenskaper. Du får si klart fra at du blir kjempeglad for blomster på neste morsdag, og blomster muligens kan skaffe han enkelte fordeler, haha:)

Jeg var jo ganske sur på min bedre (?Hm...) halvdel i går, men i dag gjorde han opp for seg med karbiser, eggerøre og ferske rundstykker til frokost, og skjønne roser fikk jeg også. Ble kjempeglad!!! I og for seg betyr morsdagen uendelig mye mer for meg enn valentines, men koselig med litt oppmerksomhet uansett. Og jeg tror han husker neste morsdag, han ble spesialt flau da hans gamle far hadde kjøpt blomster til mamman hans, og mammaen spurte meg om jeg hadde fått fine blomster i gave...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...