Gå til innhold

Jeg vet ikke om jeg takler dette mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanta kommer hver eneste måned. "Alle" rundt meg blir gravid, "bare" gravid reklamer på tv, det forfølger meg... jeg takler det ikke mer, hvorfor kan ikke denne lykken være for meg også. Vet det er mange andre der ute som også har det vondt. Hvordan holder dere håpet oppe? Jeg føler dette fører forholdet til meg og mannen min i mørket, jeg er ikke glad i livet mitt lenger. Jeg gråter meg i søvn hver natt. Jeg vil så gjerne ha et lite barn jeg også. Jeg kaster opp av tanken på å gå gjennom enda en måned med prøving, det er så forjævli, det som skal være det koseligste i verden har snudd seg til å bli et mareritt som river livet mitt i stykker :(

Beklager denne negativietet, det føles godt å få skrevet det ned...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du...

Jeg måtte bare skrive noe her.... føltes ut som om du skrev akkuratt det jeg tenkte....!

jeg kunne ikke vært mere enig desverre..

jeg sitter her med min 5 spontan abort, men skal bli tante x3!

ja, du er iallefall ikke alene.

man sitter igjen og teller dager til neste gang det er mulig, også går man resten av mnd i håp, også de siste i angst. Vist faen tærer det på forholdet!

Han er kun inntressang 1 av 4 uker i mnd, ellers må han bare være "pykolog" for mine syke tanker, stakkars mannen.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg også teller ned dager... deler opp mnd i disse delene ja, og alle delene er like laaaange... før eggkløsningen er det bare forberedelser, etter det så kommer symptomjakten. Så kommer symptomene på TR, så sitter jeg å googler og håper noen gravide også har hatt TR-symptomer for å berge det bitte lille håpet- som igjen bare kommer til å gjøre meg ENDA mere skuffet... du veit åssen det er.

Herregud 5 SA, det må være forjævlig, det er jo mye verre enn meg som ikke blir gravid, tenk deg skuffelsen etter å ha blitt gravid!! Jeg hadde ikke vært sterk nok til å takle det, så utrolig sterk du er, du må være kjempe stolt av deg selv som takler dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...