Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 5+5 nå,og er sulten hele tia.Har vært sånn de siste dagene.Jeg spiser,og er like sulten igjen litt etter.Blir liksom ikke mett når jeg spiser heller.Sug i magen hele tia.

Hva skal jeg gjøre?? Er redd for å legge på meg veldig mye,for det gjorde jeg forrige gang,og da var jeg så tung.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært slik. Men begynt med en gang, føler det har roet seg litt nå.

Livredd for å legge masse på meg, har lett for å legge på meg og brukte store deler av fjoråret på å gå ned i vekt. Har allerede kommet på ca 3 kg.

What to do?

Har vurdert å bestille en time hos ernæringsfysiolog.

I dag har jeg spist smågodt.. fysj

Frokost: kulijuice

Lunsj: stor salat med skinke, ost og et lite rundstykke

Middag: 4 skiver med nugatti ( hææærlig....)

Kvelds: Pasta de napoli

Skulle trene i dag, men det ble det ikke noe av.

Mitt problem per d.d. er at jeg nok spiser feil, og ikke nødvendigvis mye. Men som sagt de første to ukene ( var en av årsakene til at jeg mistenkte at jeg var gravid) var det enorme behovet for mat.

Mitt tips fra min tid som slanker (gikk ned ca 15 kg) er å ikke sitte hjemme, alt er bedre, kjøleskapet er nemlig for nærme. Trene litt, evt gå en tur, gå til byen. Hva som helst som gjør at du ikke kan spise hele tiden.

Krysser fingrene for at jeg klarer å holde meg mellom 12-15 kg.

Lykke til til deg :)

Skrevet

Når jeg var gravid forrige gang,la jeg på meg 22 kg.Veide 106 kg til fødsel.Det blei for tungt for meg.Hadde vondt i beina.Problemet var at jeg sleit med å få det av meg etterpå.Gikk ned med engang etter ungen kom ut,så gikk jeg rett opp til 106 igjen.Kroppen var helt ute å kjøre.

Jeg slanka meg ned til 76 kg.Nå har jeg lagt på meg 3 kg.Det er ikke så ille da.

Men,er redd for å veie 106 igjen:-( Det blir så slitsomt,å gå på en ny runde.

Jeg prøver å gjøre ting.men har så sug i magen,og det kjenner jeg.

Skrevet

En idè er å ha litt forskjellige grønnsaksblandinger eller grønnsaker med kesam dip klart i kjøleskapet. Mye god næring, mettende og med lite energi (kcal). Så da slipper man å bli sååå fort sulten igjen, og i det minste ha det lett tilgjenglig.

Vil ikke over 85kg. Men hvordan styre det?

Skrevet

Jeg kjenner meg sånn igjen!!!

Jeg spiser mer enn min samboer eller like mye og alikevell kan eg ikke si at eg er mett... hehe.. Prøver å spise frukt og grønt. Tåler ikke laktose så det blir ikke så mye skjokolade og kaker og sånt. Men vil prøve å ikke stige så mye da jeg har klart å gå ned en del rett før jeg ble gravid.

Men det jeg tror er viktig er mosjon og ikke tenke så mye på det?.. jeg merker at jeg forbrenner det veldig fort :) hehe.. og spise sunt! frukt og grønt! hehe.. :D men det vet vi jo alle!! hehe.. og spise lite men ofte :)

Skrevet

Iiiik! Sliter med det same. Jeg veide rundt 85 da jeg fodte forrigemann! Det var 29 kg vektokning! Jeg spiste saa utolig mye til hvert maltid. Jeg er ikke fullt sa ekstrem pa maltidene denne gangen (sa langt), men det melder seg alltid et sotsug I lopet av dagen som tar sin plass. Jeg kan lett spise 4 store frukt etter lunsj og middag... For ikke a snakke om his isen blir satt pa bordet...

Jeg krysser fingrene for at det holder seg stabilt til 6 maned (sa folger jeg gjennomsnittet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...