Gå til innhold

Ser det er mange trøndere her inne :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mange vil komme i kontakt med andre gravide trøndere.

Så hvorfor ikke lage en helt egen tråd :) Kanskje kan vi stelle i stand et treff?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp:) Høres fortreffelig ut:))))

Skrevet

Jeg er ikke trønder, men bor i Trondheim :P Hvor bor dere? Når har dere termin?

Skrevet

Jeg bor på Kattem, venter nr 3....

Skrevet

bur på verdal å vente nr 3 :)

Skrevet

Jeg bor også på Kattem ;) Venter nr 2 i slutten av August :) Har ei jente på 5 fra før.

Skrevet

Blir laga treff, så sjekk under treffsidan, da finn man treff der man bur! :) Ellers så anbefale æ dåkk som hi facebook om å bli med på ei gruppe som heite BIM Trøndelag 2011 :)

Skrevet

bor på skatval

23

har en sønn født 2008

vente nr i september

vil veldig gjerne bli kjent m fler =)

Skrevet

æ e trønder æ og! Bor noen minutter sør for Tr.heim. Venter gutt i mai, og har ei lita frøken på 2 år fra før:)

Skrevet

bor i Budalen 9 mil sør for Trheim, venter nr 3 en skikkelig atpåklatt da det er 10 år siden nr 2 kom:)

Skrevet

Bor på Røra, er opprinnelig verdaling :)

Venter nr 2 i juni, har en datter på 3,5 år fra før :)

Skrevet

Heisan!

Æ bur på Steinkjer, har termin me en gutt 22. mai, å hi ei veitj som bli fir år om en mnd.

Skrevet

BIM Trøndelag 2011 på facebook e det ei lukka gruppe elr? Finn den ikke når æ søke....

Skrevet

Har ei facebook side for trønder jentan som har termin i august :)

Den heter Kafè jentan

:)

Skrevet

Hei, jeg bor i trondheim og vil gjerne være med på treff etter hvert. Har termin 1 september :)

Skrevet

Bor på Røra, har termin 2 august:) Har ei datter på 4 år fra før :)

Skrevet

ja vet jo om treffsidene, glemte de helt av. Så inne på den andre tråden at det var mange som bor her i trøndelag som hører til 2.trimester, syns det var litt morsomt så lagde en tråd uten å tenke at jeg kunne gjort det på treffsidene.

Kan melde meg inn på facebook etterhvert. Ingen vet jeg er gravid enda, så blir nok å avsløre meg hvis jeg skulle gjort det :)

Skrevet

Er fra Steinkjer, bor i Trondheim! Har termin 18. juli:)

Skrevet

Hei så morsomt :)

Kanskje treffes vi på et treff snart.

Skrevet

Heisann.. Æ bor på heimdal. Har 2 jente og en gutt i alder'n 12, 10 og 5 år. Kjæm en attpåklatt i august. ( Laaaangt ifra planlagt. hehe)

Skrevet

Hei.... venter nr 2 i begynnelsen på juni, og bor for tiden på saupstad.. men flytter på ugla før termin... har en gutt på 6 år fra før :)

Skrevet

Oi, innlegget havnet langt ned :) Svare var til Lilledotten som også bodde på Kattem :)

Skrevet

Æ bor i mosjøen, men e fra steinkjer. Og ska fød i trønderlag.

vente unge nr 2 her! :)

Skrevet

Bor i Mosjøen? Jeg er fra Mosjøen, men bor i Trondheim :) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...