Snellamedto Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Lurer litt på hvordan jeg skal klare det. Pappaen har spillejobb i min hjemby og jeg og lillegutt vil gjerne være med, men han skal ta tog og jeg er ikke så gira på tog i 7 timer med en så liten baby.. Men så begynte jeg å tenke på barnevogn, bagasje, bæresele... Hvordan kan det gå an i praksis tro? Noen erfaringer?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 har reist med fly flere ganger, og nå reiser jeg med baby og storesøster alene og...det går bare greit. Kan jo bare legge baby ned en plass når du skal pakke inn vogna...å trille vogn med en hånd og dra koffert med andre hånden går også helt fint. Fint å ha en bæresele å ha baby i mens du venter ¨på å gå inn i flyet. går nok også fint å ta tog men en så liten. de er jo rolige da...verre når de blir litt større syntes jeg. Du bruker sikkert nesten like mye tid til og fra flyplassen, ventetid, flytur som det togturen tar da
Snellamedto Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 Det var det jeg også tenkte. Evt bagasje i ryggsekk. Men kan man sende vognbagen i sånn vognemballasje??
Træægtrønder`n :) Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har flydd med jenta mi da hun var 2,5-4 og 9 uker alene. Gikk veldig greit. Bæresele er sikkert fint å ha til du skal på flyet. Poser for å ha vognen i får kjøpt/får på flyplassen. På Værnes fikk jeg mye hjelp, men ingen hjelp på Gardermoen. Spør hvis du trenger hjelp. De fleste passasjerer hjelper mer enn gjerne med å holde en baby. Og på flyet vil nok flyvertinnene gjerne hjelpe deg. Folk er som oftest veldig behjelpelig når man kommer som nybakt mor. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå