Gå til innhold

Noen her som snart vil begynne å prøve på nr 2 (3 eller 4, kansje 5)? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er såå babysyk, det var eg også i sommer/høst, mannen var også "babysyk" da, men vi valgte å vente litt til, vi har en gutt som nettop er blidt 2 år.. Å nå er eg babysyk igjen, vil kansje begynne å prøve på nr 2 til sommeren(?), men nå vil ikke mannen, han vil vente til vi får oss hus, og han en annen utdannelse.. Skulle vist bare begynt prøvinga i høst, puh..... Noen andre som snart vil prøve på flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi blir 3 år i mai, og jeg har ei liten jente til på 4 mnd som jeg under svangerskapet var overbevist om at var den siste, men jeg kjenner det kribler litt i eggstokkene når jeg tenker på at jeg ikke skal ha flere, så man skal aldri si aldri..

Og når jeg var dårlig og spydde litt her om dagen, så flirte mannen og ba meg ta en test, så jeg tror han egentlig har lyst på en til han også hehe :P

Men må nok vente til minsta er ett år eller noe sånt, tenker jeg, har nok å henge fingrene i for tida ;)

Skrevet

Er godt i gang med nr 2. Har termin i slutten av april.

Var ikke helt planlagt at jeg skulle bli gravid når jeg ble det. Vi hadde tenkt å vente noen mnd, slik at jeg heller fikk termin etter sommeren enn før. Men så ble det nå sånn det ble.

Er veldig spent på hvordan det blir med 2. Sønnen min blir ca 2 år og 4 mnd når neste kommer. Tror ikke han er av typen som vil bli sjalu, men han kan være krevende på andre måter. Han har heller ikke barnehageplass dette året, så blir hjemme med meg og babyen til høsten.

Aldermessig kunne jeg tenkt meg at det ble 2,5-3 år i mellom. Da er eldstemann kanskje litt mer selvstendig og forstår litt mer. Men vi får bare gjøre det beste ut av det, kanskje går det langt bedre enn fryktet :-)

Skrevet

Er også i gang med nr.2, med termin i august blir det 2 år og 8 mnd mellom dem. Det var en langvarig prosess å ta det valget sammen, jeg var egentlig klar lenge før mannen min, og prøvde å ikke presse eller påvirke avgjørelsen hans. Men han ønsket jo også at lillesnupp skulle få søsken, og at de skulle være ganske nære i alder, så da må man jo bare hive seg i det, selv om han ikke akkurat var klar der og da, direkte etter 1 år pappaperm. Men så tar det jo ofte litt tid med prøving (og en spontanabort innimellom for oss dessverre) før spiren sitter, og 9 mnd er tross alt ganske lenge. Så jeg ville ikke vært så tålmodig og ventet for lenge med prøvingen, han rekker nok å bli klar til terminuansett, mannen din altså. :)

Skrevet

Vi er også godt i gang med nr 2. Eldstemann ble 2 i begynnelsen av desember og vi har termin om to uker så det blir ca 2 år 3 mnd mellom dem.

Skrevet

Her blir det småsøsken uten så mye prøving..:P

Minstemann vil være 2år og 2mnd gammel da han får seg ei lillesøster. Har også ei som nettopp har fyllt 5år, så nå satser vi på at vi har gjort vårt.

...men ikke for det, vi har snakket litt løst om en atpåklatt om 5-6år, så man kan jo aldri vite. Men for nå er det kroken på døra hvertfall :)

Lykke til med bearbeidelsen av mannen, er veldig kos med søsken og 3år er en veldig fin aldersforskjell å ha mellom dem!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...