Gå til innhold

Da er det min tur å få se om alt er bra med den lille, er vel i uke 9 ellernoe . Er nervøs kan man si :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Masse lykke til! Skal selv på tidlig ul i dag kl 14, så er ille nervøs! Er 8 uker i dag, og skal inn siden dette er en pergospire! Har vært skikkelig kvalm siste uka, så tar det som et godt tegn på at det spirer og gror der inne:)

Masse lykke til! Jeg var selv på tidlig ultralyd i dag, alt var helt strålende med lille spire og det var en stor opplevelse for meg!

"Dessverre" ble jeg satt tilbake nesten to uker, fra uke 11 til uke 9, men så lenge alt er bra med den lille, så er mamsen lykkelig.

Heisann :) Ja det var medicus, hos en hyggelig fyr :)

Jeg syntes det virkelig så mørkt ut når jeg i natt var på do før jeg la meg, for da hedde jeg nemlig begynnt å spotte litt.. Så da tenkte jeg at det var bare så urettferdig og tåpelig. Dagen rett før UL, så jeg sa ikke noe til sambo for han sov allerede, orket ikke tanken på å si det heller, for jeg tenkte at nå hadde det gått i vasken rett og slett.

Men fikk jo se en liten bamsemums med bankende hjerte i dag alikevel, så er veldig glad og letta!! var jo så nervøs at jeg ble skikkelig kvalm:P..alt såg bra ut og jeg er 8 uker på vei :) Morkaka ligger forran, så det kan vel hende man ikke kjenner spark like tidlig denne gangen?

Bra at det gikk bra med dere andre her også! :) Vert på medicus Trønderline?

Annonse

Så flott at det gikk bra, blir mere virkelig når man får se den live:) Her gikk det også strålende, ble satt fram en dag, så er 8+1. Baby var1,7 cm:) Gleder meg allerede til ny ul om 4 uker!:)

Ja, jeg har vært på Medicus, men ingen av de siste 3 gangene da. Var i 2007 da jeg gikk gravid med dattera mi. Fikk skikkelig kul russisk lege som sjekket opp og ned og i mente:-) - aldri vært til så grundig sjekk noen gang før jeg! Så bra at du fikk en fin ul da Storesmurf, en kjempelettelse å komme ut etter en slik seanse da:-)

Okey, da tror jeg at jeg fikk han andre som jobber der :) Kjempe hyggelig han og, sjekket alt han også ;) Ja det var beroligende, siden jeg hadde begynt å spotte! Du må bare sende en PM om du vil forresten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...