<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Huff, jeg har ikke vært borti dette her før jeg, men våknet natt til i dag med menssmerter. Jeg var på do og oppdaget brun utflod i trusa og lyserosa utflod på papiret når jeg tørket meg! Jeg ble så redd at jeg ble liggende våken i natt. Jeg har hatt vondt i magen i hele dag og har murringer fortsatt, men utfloden har blitt normal igjen nå i løpet av kvelden. Hvordan opplevde dere dette? Er det bare stille før stormen?? ( Jeg er forresten i uke 8+4 og har en gutt født i 2007. Opplevde ikke noe liknende i mitt forrige svangerskap! Håper det er noen av dere som vil dele litt erfaringer med meg...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Hei, håper det går bra med deg:-) Jeg vet ikke om dette er det du trenger å høre, men jeg opplevde noe lignende i forrige uke. Da hadde jeg en dag der jeg hadde litt blod på papiret som gikk over til mer brun utflod , i tillegg til menssmerter i mage og rygg. På UL viste det seg at jeg hadde abortert en tvilling. Den som var igjen hadde hjertelyd og alt så greit ut, så jeg krysser fingre for at det går bra:-) Ta en telefon til legen hvis du uroer deg- de er ofte greie og henviser til ultralyd. Jeg har opplevd blødninger i tidligere svangerskap og det har gått bra, men det er ikke så kjekt med smertene synes jeg. Masse lykke til!
gulda Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Huff. Det er aldri noen fasit, og det kan være det ene eller det andre. Selv har jeg opplevd masse blødninger dette svangerskapet. En kveld fikk jeg en litt større blødning sammen med smerter. Hentet bind og la meg til å vente på at alt skulle komme ut. Som et under sovnet jeg, og våknet opp neste morgen uten at det var kommet noe mer. Hatt en del mensensmerter, og det er visst helt normalt. Men når det kommer sammen med blødninger så blir man jo redd! Synes du skal ringe legen din og få målt hcg, og helst også få en ultralyd. Vet ikke om det er ulik praksis, men min lege sa at når man hadde passert 7 uker så skulle man få ul ved blødninger. Krysser fingrene for deg!!! Klem.
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2011 Var på en tidlig ultralyd i dag og fikk beskjed om at det var bare en tom fostersekk.. Jeg ble selvfølgelig både skuffet og lei meg, men samtidig så var det så godt at det aldri var noen baby der. Det er ingen død baby i magen, men ingenting... Kroppen min har "lurt" meg denne gangen... Men vi prøver igjen når dette er over. Skal til utsraping til fredag!!! Lykke til med prøvingen dere andre også! Håper vi sees igjen på 1. trimester under litt hyggeligere omstendigheter... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå