velsignet med to Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Er snakk om veeeldig lite, faktisk mikroskopisk mengde Kort oppsummert; jeg fødte i juni. Fikk det jeg tror er normal mens i september, varte en kort uke (5 dager kanskje). Satte inn spiral i november. Fikk megamensen igjen i desember, MEGA altså. Kunne omtrent ikke bevege meg ute på fire dager, måtte skifte bind HELE tiden. Blødde i 8-9 dager. Trodde jeg skulle få mensen igjen i januar, jeg blødde altså, men ikke nok til å fylle et truseinnlegg per dag altså. Slik var det i 5-6 dager. Like lite blod hver dag (kan vel forsåvidt heller kalle det utflod med blod i). Dette begynte igjen i går kveld. Har blødd svært lite i dag, igjen ikke nok til å fylle et truseinnlegg. Så, ER dette mensen eller???
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Har hørt om veldig mange som mister mensen med spiral, eller får veldig beskjedne blødninger! Det er også vanlig at man får kraftig blødning, eller blør i en lengre periode etter spiralen er satt inn Er du bekymret- ring lege
velsignet med to Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 Glemte å presisere at jeg har kobber-spiral. Det er vel hormonspiralen som gjør at mange mister mensen? Er forsåvidt ikke bekymret, lurer vel egentlig bare på om dette er mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå