lbir Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 kan du være snill å se på meg ? skal ha ivf,sette inn i mars,kan du se litt rundt dette ? =) 16.09.75.L.
Tante_Esel Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 hei! jeg synes det er saa vanskelig aa se paa de som driver med ivf... er selv inne paa assistert befruktning og har slitt lenge selv... akkurat hatt et misslykket ivf... saa føler at hvis jeg ser paa dere, saa kan det godt vaere meg selv jeg reflekterer... saa derfor ønsker jeg ikke si noe til deg, og jeg har ikke kjent paa deg, saa det er ikke et negativt svar dette, bare et nøytralt... haaper du forstaar og at du faar svar og hjelp av de andre supre damene her inne og masse lykke til med uttak og innsett og alt det styret der
Tante_Esel Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 p.s skal sette inn i mars jeg ogsaa... et fryseegg...
lbir Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2011 ok,det fårstår jeg godt =) masse lykke til,dette blir veldi spennene =) L.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå