solskinn1980 Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Hva gjør dere med de da? Eneste som hjelper her er puppen.. hun er 7 uker. Gruer meg til hver kveld. noen råd?
kinaputten Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Da mini var på den alderen, så var han også veldig urolig på kveldene, hadde tydelig vondt pga mye luft. Veldig mange babyer som får de plagene om kvelden. Hvis det er det som er problemet for din baby, så kan du gi fennikel te på ettermiddagen, hjalp veldig godt på mini og en god fjerne lufta massasje før leggetid. Ellers så vil jeg anbefale å legge innen hun blir overtrøtt. Ved 7 uker ca la han seg kl 21-22 men nå er han så trøtt rundt kl 7 at det ikke er mulig å holde det gående lengre enn det Lykke til
Isabella12 Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Puppen er nok det eneste som hjelper.....veldig vanlig at barn fra 0-3 måneder er urolige på kvelden, - men det går over:)
Isabella12 Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Denne kan være grei å trøste seg med: http://www.ammehjelpen.no/artikkel/100/Kveldsamming-og-urolige-barn-om-kvelden
Træægtrønder`n :) Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Min var også slik frem til 2 måneder. Er vel bare å belage seg på at kveldene hører babyen til en stund. Vi gjør fortsatt veldig lite på kveldstid. Jeg prøver å hygge meg med at hun er mye våken og trenger mye mat, og gjør en liten kosestund ut av det. Og så sover hun lengre på nettene ettersom hun får i seg mer mat på kveldstid.
FanteGuri Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Høres ganske normalt ut ja, begge mine jenter har vært slik. Eneste som hjelper er pupp, eller opp å gå/ vugge. Gikk heldigvis over rundt 2-3 mnd alder, men det er strevsomt å ikke få gjort noe annet enn å sitte med babyen på seg hele kvelden. Det hjelper litt på humøret om man bare finner seg i at slik er det, og rigger seg til foran tv, med mat og drikke og puppen framme. Plutselig kommer en tid der babyen sovner kl. 20, og du får kvelden for deg selv igjen, tiden flyr!!
solskinn1980 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2011 hørtes betryggende ut at det går over:-) Jeg er jo redd at litlingen skal bli bortskjemt med all denne puppinga.:-/ Er redd hun alltid skal henge på puppen min eller at faren må ut ivogna med henne. Men satser på at det går over:-) Hva var det som gjorde at det gikk over? Tidligere legging? Så mye jeg har glemt.. er seks år siden jeg hadde en sånn en baby i hus:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå