123tipp Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 ...og den var negativ. Jeg ble kjempeoverrasket, for jeg føler virkelig på meg at jeg er gravid! Ømme pupper, stikking på sden av livmoren når jeg reiser meg for fort, murring i livmoren siden noen 45 dpo - og ikke minst en god magefølelse! Nå skal jeg ikke teste før onsdag, det er dagen før IKM. Er det så at den digitale til CB er mer sensitiv, eller??
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Hei du. Også 3 dager til IKM her, testet negativt i dag på CB sin, men ikke den digitale. Den skal være like sikker som den digitale...... for det er den ikke-digitale til CB du brukte også eller? Lykke til på onsdag, skal krysse fingrene for deg.
123tipp Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 Er det sant??? Testet du negativt på den ikke-digitale og så positivt på den digitale?? Å, der ble jeg kjempeglad!!! Det var den ikke-digitale jeg brukte, ja. Leste på CB sine nettsider nå, og det er stor forskjell på den ikke-digitale og den digitale med ukeindikator på prosenten som tester positivt de siste dagene før IKM - på 2 og 3 dager før var det 10-15 % i forskjell, så det sier jo sitt. "74 % av kvinnene tre dager før, 84 % av kvinnene to dager før, og 87 % av kvinnene én dag før" (vanlig, ikke-digital) "86 % av kvinnene tre dager før, 97 % av kvinnene to dager før, og 99 % av kvinnene én dag før" (digital m/ukeindikator) Da spørs det om jeg ikke må legge av litt morgenurin imorgen og ta en tur på apoteket.... TUSEN TAKK
123tipp Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2011 Nei vent litt, jeg imsforsto deg tror jeg etter å ha lest det en gang til... Du testet også negativt idag? Men ifølge tallene over så har vi god grunn til å prøve på nytt - og da med den digitale med ukeindikator. Ifølge deres egne tall er den mer nøyaktig. Alle tre er temmelig like på 4 dager før IKM, og så begynner den nye med ukeindikator og skille seg vesentlig ut på statistikken! Når skal du teste igjen?
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Hehe nei jeg testet ikke positivt hehe. Jeg formulerer meg litt merkelig Sier du det, er det såå stor forskjell på den digitale og ikke digitale?? Dæven, det har jeg ikke plukket opp. Vel, det betyr at det fortsatt er 26% sjans for at vi er gravide da.... eller kan vi si det sånn, hehe. Du ga meg håpet litt tilbake nå.. da krysser vi fingrene i 3 dager til... fortell meg hvordan det går!! Jeg vet ikke om jeg brenner av flere tester før IKM dagen (torsdag), da kan jeg bruke en av de billige. Var dum som brant en dyr en når jeg visste den skulle bli negativ.. hva med du??
123tipp Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2011 Den vanlige digitale har mye lik statistikk som den ikke-digitale, det er den med ukeindikator som har så høy statistikk - og den er jo sikkert enda dyrere :-/ men det er den det skal bli på onsdag (klarer ikke vente helt til torsdag...) Jeg bruker CB, har hørt så mye rart om sånne billigstrimler så jeg tør ikke bruke de. Er redd for at de skal vise negativt og så hadde en dyrere test vist positiv liksom... Men klarer man å vente til IKM er de jo sikkert helt grei Ja, er det ikke rart at man tester selv om man innerst inne veeeet at det ikke har noe for seg??? Tok til og med en før helgen som var kritthvit...! Masse lykke til du også :) kjempespennende!!!
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Den med ukeindikator har jeg ikke prøvd, tror den koster rundt 170 kr på apoteket eller noe... hehe. Kanskje jeg skal kjøpe den til neste PP. Fortell meg hvordan det går på onsdag da. Hvis du klarer å vente til onsdag da, LOL. Før helgen?? Er du mere utålmodig enn meg?? Visste ikke det var mulig Jeg har allerede lagd nedtellingskalender til NESTE tr, som da blir 18.mars, LOL. 32 dager til neste gang jeg finner ut om jeg har blitt gravid, sukk. Det er også siste mulighet til å bli mamma i 2011 for meg.....
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 Nå hører ikke jeg til her,men 3trimester.. de fleste jeg kjenner har testa positivt på vanlig CB før digital CB...jeg er en av dem.. fikk negativ på digtal når jeg fikk positiv vanlig..noen dager etter fikk jeg positiv digital,noen dager etter det positiv digital m ukeindikator..
123tipp Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2011 Se på disse linkene, helt nederst på siden står statistikken med litem skrift; http://www.clearblue.com/no/ny-digital-graviditetstest-med-ukeindikator.php http://www.clearblue.com/no/graviditetstest-fargeindikator.php Det varierer kanskje fra person til person? Men her ser det i hvert fall ut som om den med ukeindikator har et solid forsprang - bortsett fra på dag 4 før IKM, der er det mye likt. Det vil jo til slutt vise seg uanset, problemet er jo denne ekstreme utålmodigheten! Egentlig er det jo bare å se om mensen kommer eller ei Men jeg må liksom vite det med EN gang! Har en vanlig med fargeindikator som jeg skal bruke imorgen tidlig i all hemmelighet abre fordi jeg ikke klarer å ha den liggende ubrukt, og så er jeg og mannen enige om å ta en digital m/ukeindikator på onsdag. Det er da 99% påviselig med ukeindikatoren mot 87 % på den vanlige med fargeindikator. Men, Løvemusen, det er nok lurt å innstille seg på ny pp og så heller bli positivt overrasket hvis det har gått denne gangen. Det er bedre å bli overrasket enn skuffet! Jeg jobber med å endre innstilling også, for det blir så vondt hvis det ikke har gått og jeg omtrent har tatt på meg mammabukser for jeg er så sikker på at jeg er gravid :-/ Lykke til du også, vi får holde hverandre oppdatert :)
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #10 Skrevet 14. februar 2011 99% dagen før er dritbra da! Skal kjøpe den jeg også til neste gang! Det er vanskelig å omstille seg, men du har rett, bedre å bli overrasket, selvom jeg 99% sikkert vet at det er over for meg denne runden, har jo ingen syptomer. Også begynner jeg å deppe - det er tegn på at TR kommer, sukk.. Men onsdag kjære deg, det er bare over i morgen...!! )
Sistegullet Skrevet 14. februar 2011 #11 Skrevet 14. februar 2011 Vi er flere I samme båt testa blendahvitt I dag, 4 dager før ikm har ikke gitt opp helt ennå. Har veldig ømme bryst, men føler på meg at tanta er på vei, med masse boblinger og rumling I Magen som jeg alltid pleier å få. Lunta er kortere også
123tipp Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2011 Oi! Oi! Oi! Oi! Oi! Skulle ta den siste vanlige, ikke-digitale CB idag - og det kom opp et KRYSS etter et minutts tid! Et KRYSS! Juhuuuuuuu :-D Å himmel, så gøy! Hold meg oppdatert med testingen deres, Løvemusen og Sistegullet. Håper dere tester positivt om bare et par dager :)
Gjest Skrevet 15. februar 2011 #13 Skrevet 15. februar 2011 GRATULERER!! )))) Ja jeg vil også være med, hehe
Gjest Skrevet 15. februar 2011 #14 Skrevet 15. februar 2011 GRATULERER!! )))) Ja jeg vil også være med, hehe
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #15 Skrevet 16. februar 2011 Tok den siste CB idag jeg også, negativ gitt æsj da.
123tipp Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 16. februar 2011 Nei, så leit... IKM imorgen? Usjda...men så lenge det ikke er TR er der jo håp?? Krysser fingrene for deg
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #17 Skrevet 16. februar 2011 Tusen takk.. La akkurat inn et nytt innlegg om at jeg fant ut at forrige luftefase var 3-4 dager lengre enn vanlig, så er den det nå også er plutselig ikm på søndag i stedet for i morgen torsdag. HMM....... *gruble* Lurer på om det betyr at jeg testet for tidlig da...
Rime Skrevet 17. februar 2011 #18 Skrevet 17. februar 2011 Gratulere 123tipp!!! Var det ikke du som hadde hatt sex bare på på dagen etter el eller noe sånt, mener å huske at det var du som skreiv det og var så bekymret for om det ville gå!??? Utrolig artig da at du hadde skrevet det, og så sitter du her med en positiv test!! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå