vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 har hatt en del murringer i livmor i dag, det bare strekker i magen og brystene er blitt ømme plutselig og oppdaget at jeg har spottet litt iste, brunt utflod (sorry detaljer), er det mensen som er på vei eller kan det være noe annet?
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Hei snuppi... følger deg jeg. Skjer jo det samme med oss virker det som. Idag på jobben var jeg veldig effektiv.. øh. Brukte sånn ca. 2-3 timer på å google hva brunaktig utflod før ikm betyr!! Jeg begynte å spotte i går skjnner du... Håpet er ikke ute for deg, er det "vanlig " for deg å ha brun utflod før tante? Etter all googlingen fant jeg ut at det er MANGE som hadde brunt utflod før ikm selvom de var gravide. Så da fikk jeg opp håpet helt til jeg kom hjem og var dum nok til å ta en test. Så nå har jeg visst eliminert all håp. Den var negativ. Selvom det er 3 dager før IKM så... innser jeg at jeg er ute av leken for denne runden. Så jeg får helle krysse fingrene for deg... Sitter i sofan og spiser kake og griner jeg nå :'( (ja, lagde ny sjokolade kake i går, sukk)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 jeg bruker ikke å spotte før mensen kun etter mensen så håper det er et tegn det kan jo fortsatt hende at du er gravid selvom testen viste negativt nå, er jo fortsatt 3 dager til ikm for deg hold motet oppe! Er så spent på hva testen sier på fredag.. klarer nesten ikke vente... Jeg er så syykt godtesugen enda, måtte kjøpe sjokoladekjeks iste som jeg har gomlet i meg og lager meg en stor kopp kakao nå med masse kremtopp i .. huff har aldri vært så sugen på søtt på lenge... og jeg er så hormonell jeg kjenner jeg er skikkelig sint av ingenting.. bruker å bli det samme dagen jeg får mensen.. men er enda lenge til jeg skal ha mensen, så begynner å lure..
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2011 åh jeg håper du har rett har hvertfall ikke følt det sånn på kroppen siden 1 pp, (men da var det fordi jeg akkurat hadde sluttet på pillene og det gir litt bivirkning) men bivirkningene burde være borte etter 8 mnd hehe ! tror du også er gravid jeg bake sjokoladekake midt i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå