zassy☆ Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Dere er kanskje leie av meg, hehe, men spør igjen jeg om noen ser om formen min kommer til å bli bedre snart? Har hypermesis og vært innlagt flere ganger, har forhåpninger selv om at det skal gå veien nå, men vet jo aldri! Greier til og med være litt på dataen i kveld så det er jo fremgang. Takk hvis noen orker. 230982. Stor klem
*tyren72* Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Hei Zassy, jeg spår desverre ikke men vil bare si god bedring... <3
Tante_Esel Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 hei ille aa si det, men føler du kommer til aa vaere mye kvalm i tiden fremover... det vil nok avta litt i et par av sommer maanedene, men komme tilbake igjen mot siste del av svangerskapet.... hold ut! du faar fine dager innimellom og en FLOTT gave naar svangerskapet er over det gjør deg bare bedre skikket til aa vaere mamma dette vettu Masse god bedring!!! prøv aa tenke paa andre ting, og ligg paa HØYRE side av kroppen!! kan jeg driste meg til aa spørre hva du ser ang graviditet paa meg... hatt et mislykket ivf... skal i gang snart igjen... ser du naar jeg endelig blir gravid..... 031183 ikke stress med det, men send meg en pm naar du har tid og ork det hadde jeg satt stor pris paa!!
zassy☆ Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2011 tyren72 Tusen takk skal du ha Adine: Håper du tar feil, hehe, men jeg har faktisk hatt to fine dager nå, litt kvalme er greit, men spyr ikke og greier å gå litt rundt, er helt fantastisk, håper på litt bedre tider og at det fortsetter slik nå. Skal prøve så godt jeg kan å holde ut Ligge på høyre side? gjør faktisk mest omvendt Skal se på deg en dag jeg greier jeg, sender pm da ja Stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå