Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har heimehjelp eller er det mannen som tar det meste av husarbeidet heime når han da ikkje er på jobb?

Og kven er det ein skal gå til for å få heimehjelp? Eg skal jo nesten ikkje levere dattera mi i barnehagen. bruker å trille ho opp i barnehagen. Bur like ved så det er ikkje langt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142908611-bekkenl%C3%B8sning-og-heimehjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor du trenger hjemmehjelp når du har en mann som kan ta husarbeidet!

Det er jo ikke mye du trenger å gjøre hjemme når han er på jobb og mini er i barnehagen? Lage frokost til deg selv, og slappe av?

Vi har løst det slik, jeg leverer i barnehagen og han henter. Mannen min må også gjøre alt av gulvvask osv siden jeg blir ødelagt i flere dager kun for å ha vasket badegulvet.

Så er det heller bare å godta at hjemmet ikke er plettfritt og det er litt støv og rot her og der!

Ho minste er kun 2 dager i barnehagen. Derfor. Ja, eg er enig med.at.mannen kan gjere husarbeid. Og han gjer det med litt mas. Ellers står middagen igjen på.bordet til eg må.ta.den av når det er kveldsmat. Vaske panner om morgonen. Viss eg da ikkje spør om han kan gjere det. Og da blir det mas. Golvet blir kun vaska ca 1 gang i månaden.

Da foreslår jeg at mannen din tar seg i nakken og vasker 1 gang i uka og at mini kanskje kan få seg en fulltids barnehageplass. For det vil du trenge fremover.

Skjønner han ikke hvor ille du har det så kan du jo ta han med enten til legen eller fysio og så kan de forklare ham hvor smertefullt det er og hvordan det forløper seg?

Nå vet ikke jeg hvor langt du er på vei da, men skal du holde på å gjøre alt så vil det ta enda lenger tid for deg å bli bra igjen etter fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...