Sizzy Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Sist veke trudde jordmor at snuppa hadde snudd seg til seteleie. Eg fekk derfor time til ny ultralyd i dag, og ho låg med hodet NED heldigvis! Blei så letta, har sett for meg setefødsel og keisersnitt i fleire dager no.... blir jo heilt tullete av all denne tenkingen, haha Vekta hennes var ca 2500g no, han rekna med ho kom til å bli 3000g, akkurat passe det vel?! Så no skal eg berre sitte i sofaen å ruge i noen veker til og drikke bringebærbladte. =) Ville bare dele min gode nyhet med dere damer, ha ein fin dag!
FrøkenHøygravid! Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Kan jeg tenke meg var en utrolig lettanes følelse ja =) så bra hehe vet akkurat hvordan det er legen min skremte meg for noen uker siden med at hu trodde at hu mi lå i tverrleie heldigvis skulle jeg til Jordmor samme dagen og da fant vi heller ut at hu min lå så langt nede i bekkenet at det nesten var litt skummelt hvor langt nede hu var hehe =) så kos deg videre med rugingen og bringerbærbladte =)
Sizzy Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 Hehe, uff rart korleis me stresser med alt Så bra at di også låg rett veg då og langt nedi bekkenet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå