beloni med april 2012 spire;) Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Har prøvd en del mnd med å få vår første, føler etter hver pp at jeg blir mer og mer kjent med kroppen min:) Jeg gidder ikke å teste el lengre, fordi jeg har hatt litt uregelmessig syklus, men ser ut som den har blitt stabil på 34-35 dager nå. Denne pp og forrige var jeg morgen kvalm noen dager før el, dagen før og selve dagen var jeg helt fin, og etter el hadde jeg utrolig vonde pupper og litt menssmerter i magen noen dager. (jeg vet sist pp at jeg hadde el pga el-slim) men hadde ikke mye av det denne gang, bare litt. Er det flere som har det sånn, eller er syklusene mine helt på bærtur? Har så lyst å bli mamma:)))
Lollo83 <3 Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har slitt en del med kvalme i dagene før el de siste pp. Men denne pp slapp jeg unna =) Har hatt murringer i magen og vond korsrygg også, men el-slimet har det vært lite av. Jeg har brukt el-tester for å finne ut av når jeg faktisk har el, for syklusene mine har variert mellom 26 og 35 dager (de par siste mnd mellom 26 og 30). Tror nok ikke syklusene dine er helt på bærtur. =) Stå på videre! Håper det snart blir deres tur. Hvilken pp er dere i? 6 pp her... ikm på fredag ;-)
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 Jeg er bare i 5pp, men har prøvd siden august/september i fjor, så føles så lenge:/ Men ser folk her inne har prøvd mye lenger enn meg så skal jo ikke klage, men er den ventingen når man først er klar for baby som jør 1 måned blir til evighet. Jeg har ikke ikm før 26 feb. Du nærmer deg, har du noe følelse for denne pp? Håper det er februar som er vår måned:) Jeg har bestilt til 11.11.11 så da må det bare klaffe:)
Lollo83 <3 Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Har egentlig litt dårlig følelse denne mnd, men håper alltid på det beste. =) Har litt symptomer, men det kan jo bare være tilfeldig... Tok en test i dag, men den var negativ. Er jo enda noen dager igjen, så skal prøve å holde meg til torsdag eller fredag før jeg tester igjen. JA, det må klaffe denne mnd. 11.11.11 er jo en super dato da!
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2011 Har samme følelse som deg. Var litt uheldig med el dagen min, så usikker om det klaffer, da er jeg super heldig! Lov å håpe, hehe Er nok litt tidlig å teste, får heller stole på testen på torsdag. Håper det blir en super kjekk overraskelse på torsdag, krysser fingrene for deg:D Lykke til!
CI82 Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Jeg visste ikke at det var "normalt" med kvalme før EL. Jeg har vært kvalm de siste 2-3 dagene og lurt på hva det kan være. Vet jo at jeg ikke er gravid. Jeg har ganske lange sykluser (35-36 dager) så jeg skal ikke ha EL før om ca 10 dager. Men kan jo håpe på at den kommer tidligere denne syklusen....Hvor lenge før EL har dere hatt den kvalmen og hvor lenge varer det?
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2011 Jeg hadde el på lørdag, kvalmen kom på tirsdagsmorgen og varte til og med torsdagsmorgen denne gang. Så 5 dager før el:) men kvalmen varer maks 30 min. Igår og idag har jeg stikkning i venstre side og mens murringer, tenker om jeg har bommet på el, men er ganske sikker det var på lørdag:o hva skjer med kroppene våre? Blir jo gal av mindre. Hihi
Lollo83 <3 Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Blir nok ingen fin torsdag..... =( tr kom i morges, så når hun stikker i helgen er vi over i pp7. Du må oppdatere denne tråden når ikm-dagen din nærmer seg, Monibeloni!
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2011 nei, dumme TR! Håper det klaffer neste gang:) Jeg skal gi beskjed når jeg har testet, kommer helt sikkert til å teste om 1 uke, klarer ikke vente helt til ikm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå