Leeenore+Lille i Magen Skrevet 14. februar 2011 #1 Del Skrevet 14. februar 2011 Var hos lege idag. Vekt var samme som sist (altså, ikke rikket seg.. mulig fordi jeg har vært syk noen dager, og fått i meg mindre mat enn vanlig..). Og SF-mål var 28,5, altså 0,5 mindre enn sist. Det er ca. 3-4 uker siden sist jeg var på undersøkelse, men syntes det hørtes rart ut? Men virket ikke som lege syntes det, sånn egentlig - hun var bare overraska over at blodverdiene var nesten identisk og vekt også... Kjenner den lille i magen støtt og stadig, og han har vært kjempeaktiv de siste dagene, så tror jo egentlig ikke det er noe galt. Men trodde det var vanlig at SF-målene ble større.... (jeg er ca. 27 uker på vei). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142908115-sf-m%C3%A5l-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingla76 Skrevet 15. februar 2011 #2 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei hei.. Jeg hadde det ved siste måling jeg også. Da stod jeg stille på samme mål som forrige gang jeg var hos legen. Jeg er snart 27 fullgåtte uker jeg også. Men det er greit at det stopper opp litt for min del. Mine mål sist gang var 22,5 cm ved 24 uker. Jeg er spent denne gangen for bare den siste uka har et eller annet skjedd og sf-mål har fyki avgårde. Men jeg vil helst at de skal holde seg lave, da jeg er gravid for 3 gang og får store barn. Kjenner veldig mye liv, han er aktiv som fy.. Kjente ikke liv før i uke 20. Da kjente jeg det skikkelig og da begynte det for fullt også. Håper du tar det med ro fremover. Har du 28,5 på sf-mål i uke 27 så ligger du også i ytterkant og har litt å gå på. Verre om du ligger langt under og du går ned i vekt samtidig som kurven stagnerer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142908115-sf-m%C3%A5l-igjen/#findComment-142913896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå