Gå til innhold

Hvordan ble fødselen din med nr3???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Nr 1 ble jeg satt igang med. Tok 5 1/2 time fra null til han var ute. Nr 2 brukte jeg en time fra null til han var ute. Nr2 kjente jeg kom hele veien ned. Nr3 brukte jeg 50min fra null til ho var ute. Var på sykehuset med alle tre. De to yngste hadde jeg antagelig maserier med, for da jeg kom til sykehuset var det null cm og umodent. Men når det satte igang kan man si at det var ei rie fra 0-10 og 5-6-7-8 eller noe med pressrier. Ble holdt tilbake slik at det ikke skulle gå for fort og revne og sånn.. Så for å svare på spørsmålet ditt, hos meg har det gått raskere for hver gang. Tør ikke tenke på denne fjerdemann. Heldigvis noen mnd til..

Alle de tre første er forresten født omtrent til termin..

Gjest Koseklompen og jeg

Da min mor fikk nr 3 (egentlig nr 4, men det er så stor hopp mellom meg og de 3 søsknene mine at det nesten regnes som å begynne fra scratch... og så hadde hun keisersnitt med meg og vag med de 3)

Hun sa iallefall at hvis nr 3 hadde vært nr 1 så hadde hun ikke fått fler etter han.. Han var også en plugg som satte seg fast mellom to rier med skuldrene..så det var en tøff fødsel...

Nå har ikke jeg fått nr 3 enda, men ville bare kommentere at slik jordmoren din karakteriserer fødsel nr 3, slik var min fødsel nr 2;) Startet veldig svakt, følte at ting var i gang, men så var det bare maserier som varte et døgn. Vonde nok de i grunnen. Men så sa det plutselig bare PANG og da var det hele i full fart. Tok vel ca 2 timer fra det sa pang og til han var født. Med nr 1 hadde jeg jevnt og trutt rier i ca 15 timer... Lurer på hvordan nr 3 blir, ja!

Ja va skal man si. Jeg fikk rieer som ikke var vonde kl 10.10 på dagen. 10.32 var gutten ute. Gikk veldig fort med han. Min andre fødtsel varte i 2,5 timer og den første i 14 timer. Veldig spendt på hvor lang tid jeg bruker denne gangen. hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...