Gå til innhold

Er det noen som har dette problemet med clearblu grav.test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som opplever å ta en slik graviditetstest og som får en sytråd tynn blå strek men som likevel ikke er gravid??

Jeg tok en i dag, 5 dager før ikm og fikk det, tok også en på lørdag og fikk det samme, men føler ikke lenger noen forhåpninger om at jeg er gravid så lurer på om det er noe feil med testene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Sitter selv med en positiv (Tynn strek) og to negative tester. Pratet med clearblue i dag, de sa at den tynne streken var en positiv test. Men har fått to negativ etter den positive testen :( Den positive testen ble positiv med en gang. Merkelig.

Skrevet

Hmm, merklig! Jeg har ikke fått noen "negative" tester, jeg har tatt tre stk og alle fikk denne veldig tynne blåe sytråstreken. Kanskje det rett og slett er fordi vi har tatt dem for tidlig?? Går an å håpe!! :)

Når har du ikm???

Skrevet

Den skal komme i morgen eller på onsdag.

Dersom du har tatt tre stk. og de alle har tynn strek, kan jeg vel egentlig bare gratulere deg :)

Du er GRAVID !!

Gleder meg til å høre om neste test;)

Har dere prøvd lenge?

Skrevet

Hei Rime 15pp & 1MA :)

Ikke for å skuffe deg men jeg har fått tynne streker på de gamle og de "nye" CB med kryss utallige ganger uten å være gravid desverre. Den ene gangen fikk jeg målt Hcg nivået og det var negativt desverre... Cb har skapt høye forventninger hos meg flere ganger:( Har også fått lyseblå kryss etter tidsfristen flere ganger, men man skal jo ikke se på testen etter fristen egentlig så det teller jo ikke. Uansett,vet at det er mange som har positive erfaringer med tynne blå streker osv så mine erfaringer betyr ikke at du ikke er gravid :)) Skal krysse alle fingrene for at dette ikke gjelder deg :D

Skrevet

Huff ja, det var det jeg var redd for det. Men skal vente noen dager og så teste med en annen type. Man har jo bare så lyst til at det skal være noe der, og jeg kjenner at etter 15 mnd med prøving så begynner det å slite på tolmodigheten, men takk for svar!! :)

Skrevet

Ja, tok en i dag, clearblu det også, fikk den samme streken, men som sagt svak. venter ikm lørdag så regner med at deg går inn i min 16pp over helgen. Skal prøve å få tak i en annen type test i dag og ta den hvis tr uteblir, men tviler egentlig. Begynnte å få vondt i puppene i går og det er værre i dag, pleier å få det hver syklus men ikke noen dager før ikm, bruker å få det første uken etter el, men er nesten sikker på at tr dukker opp i helgen!! Jaja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...