Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Del Skrevet 14. februar 2011 Det finnes sikkert utallige innlegg her om dette temaet, men orket ikke lete gjennom alt. Jeg har i alle år hatt små pupper, størrelsen har stort sett ligget på 70-75 A cup. I mange år har jeg tenkt tanken på å få de forstørret litt. Da jeg hadde fått gutten min i fjor,så hadde jeg 80 C..disse "melkepuppene" var jeg mer fornøyd med, men de forsvant jo da melka ble borte...problemet er at puppene ikke er som de var før graviditeten heller, er det hormonene som har deformert dem? Nå sliter jeg med å finne en bh som jeg fyller ut på en måte..kunne sikkert egentlig latt være å bruke bh..det ser jo helt teit ut å gå med utringede topper o.l... Men så til spørsmålet. Jeg har lest mye på nettet om dette med plastisk kirurgi. Det innebærer jo alltid en risiko. Jeg ønsker ikke å få så MYE større pupper, det er ikke intensjonen å dytte de oppi trynet på folk..men jeg ønsker for min egen del å se litt mer "kvinnelig" ut om dere skjønner. Er det noen av dere som har tatt en slik operasjon, og hvorfor? Jeg vet man ligger i narkose under inngrepet, men var det veldig vondt etterpå? Hvor lang tid gikk det før dere følte dere "normal" igjen? Jeg er forøvrig 28 år, og dette er veldig gjennomtenkt. Mannen min støtter meg, men han synes jeg er fin som jeg er, og at hvis jeg skal gjøre det,så er det helt og holdent for min egen del. Takk for svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142907908-trenger-seri%C3%B8se-og-%C3%A6rlige-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #2 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har gjort det, og har aldri angret. Under konsultasjonen forklarte jeg hvilken størrelse jeg ønsket, og kirurgen kom med forslag til hva han mente ble finest ihht kroppen min. Puppene ble veldig fine! Ikke for store, men slik at de ble bedre proposjonert i forhold til resten av figuren min. Lå ikke i narkose, og husker det var litt vondt et par dager etterpå. Ellers ingen plager. Var mest bekymret for at arrene skulle bli for synlige, men det har gått seg til etterhvert som tiden har passert. Jeg hadde også gått og tenkt på å gjøre dette lenge på forhånd, og har som sagt aldri angret ett sekund. Har en typisk kvinnelig figur, med mage, rompe og lår. Altså litt frodig. Puppene hadde det derimot ikke, og jeg syntes det var veldig "feil" i forhold til resten. Ble mye mer fornøyd med hele kroppen min, når puppene også var på plass;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142907908-trenger-seri%C3%B8se-og-%C3%A6rlige-svar/#findComment-142907922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå