Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi skal i gang med vårt første fryseforsøk hos Hausken etter MA i januar. Siden jeg er frisk av alle forkjølelser/influensa og infeksjoner får vi starte opp allerede nå. Denne gangen skal det foregå i naturlig syklus uten noen medisiner (kanskje cyclogest etter innsetting). UL allerede neste onsdag og forhåpentligvis innsetting begynnelsen av uke 9. Dette har gått fort! Krysser fingrene for at et av våre tre fryseegg er gullegget, som skal gi oss et søsken. Denne gangen skal ingen rundt oss få vite at vi starter opp igjen og vi håper på å gi alle en positiv overraskelse i løpet av mars;-)

Noen andre som er likt i løypa?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du nå er kvitt all sykdom og infeksjoner! Da er du snart i gang igjen du da, det blir spennende! Krysser fingre for at spiren sitter denne gangen!

Jeg starter med spray på onsdag, denne gangen Synarela. Planlagt uttak i uke 12, så ligger litt bak deg...

Håper vi begge lykkes denne gangen!

Klem

Skrevet

Lykke til med spraystart i morgen Høst72! Du er bare noen uker etter meg håper vi får det til begge to denne gangen og at gutta våre får søsken i november/desember;-)

Jeg skal jo ikke gå på noen medisiner denne gangen, egentlig veldig rart, men får prøve å leve litt sunnere de neste ukene og forberede kroppen min på den måten!

Vi holder kontakten!

Klem

Skrevet

Ville bare ønske dere lykke til med forsøkene!

Håper det blir full klaff for dere begge:-)

Klem

Skrevet

Tusen takk Coma!

Håper alt står bra til med deg, og at formen er bra! Hvor langt er du kommet nå?

Klem

Skrevet

Hei igjen Høst72:-)

Her er alt bare bra! Formen er god, selv om det begynner å bli litt tungt nå.

Har 3 uker til termin, så nå nærmer det seg fødsel:-)

klem

Skrevet

Å så spennende da! Masse lykke til! Endelig får du snart møte mini i magen. Vet du om det blir en gutt eller jente?

Stor klem

Skrevet

Hei Coma

Oj, tiden flyr visst raskere enn jeg klarer å følge med - bare 3 uker igjen til termin!!! Så bra at formen din er fin, sikkert godt med en fra før av som trenger deg... Masse lykke til med fødsel! Håper du kommer inn og oppdaterer oss når knøttet er kommet til verden!

Klem

Skrevet

Takk for lykkeønskninger:-)

Det blir en jente denne gangen. Skal oppdatere når alt er overstått!

klemmer til dere fra

Skrevet

Lykke til alle tre :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...