Lm74 Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Hei dere! Er det noen av dere som har prøvd osteopati eller akupunktur som en hjelp mot pcos:en og som en hjelp til å få barn?? Veldig nysjerrig
lindynatt Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Jeg går jor egelmessig til osteopati og greit, gravid er jeg (heldigvis) ikke blitt, men ganske så regelmessige sykluser med EL. Osteopatene mine er overbevist om at pcosen er skylden tila t ejg har slitasjegikt i knærene
Desirous Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Prøver meg på akupunktur, ingenting skal være uprøvd! Har jo ikke hatt effekt enda, men trenger nok noen sykluser sa akupunktøren.. Har gått fast i 2 mnd, prøver nok en stund til før jeg konkluderer.
Lm74 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2011 Tenkte jeg skulle prøve når vi kommer tilbake fra ferie (reiser på mandag og er vekke en ukes tid..). Jeg har sånn lyst på normale sykluser jeg... Ikke noe kjekt å være uten... Sist jag hade mens av meg selv var i januar 2009... Har hatt den to ganger etter det med hjelp av Provera... Men skjer ikke noe mer... Så da blir det å prøve akupunktur...
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har gått jevnlig til akupunktør i ca 6 mnd nå og syklusene har stabilisert seg mer og mer for hver måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå