Gå til innhold

Bil til tre barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er superfornøyd med vår Ford S-Max, har 7-seteren.

Den har 3 indiviudelle seter bak og et hav av plass. Så det er ikke noe problem for den som sitter i midten å komme inn.

Vurderte den opp imot Ford Galaxy som er nesten helt lik. Har litt mere bagasjerom, men er sååå mye styggere.

Vurderte også Volvo XC 90, men får mye mindre bil for pengene med den.

Stemmer absolutt på Ford S-maxen! Fantastisk bil!

Hvis du trenger bagasjeplass i tillegg til å bruke alle tre baksetene til barneseter, så kan du ikke engang vurdere Touran. Det er lite, understreker lite, bagasjeplass i den i forhold til S-maxen.

Dessuten er S-max voldsomt mye bedre å se på en kasse-Touran.

Syns ikke bagasjerommet på Touranen er så aller verst jeg... Men nå har jeg aldri titta inn i bagasjerommet på en S-max da.

(For oss har uansett Touranen blitt i minste laget nå, da vi tilsammen har 5 barn. Så neste trekk for oss blir nok Caravelle. )

Annonse

Gjest grønn paprika

Helt klart Ford S-max! Har 3 unger,- 2 i barnesete og den eldste sitter kjempegodt likevel. God plass til 3 barneseter om man trenger, og romslig plass bak. Vi har prøvd alt som er av store biler, og den er helt klart den beste, om man skal ha en vanlig bil og ikke en stor kassebil.

Vi trenger nok litt bagasjeplass siden vi liker å dra på tur. Uansett har vi litt tid på oss siden nr 3 kun er på planleggingsstadieet enda. Men jeg liker å tenke gjennom det praktiske. Skal kikke litt rundt. Mannen er en stor Volkswagen fan da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...