Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 35 og har gått opp 21 kg. ;) er jo ung og sprek så går det vel av meg etterpå.

Skrevet

Uke 35 og 19 kg +!!!!! Noe vann i kroppen men blir nok tungt å få de av igjen :-(

Skrevet

jeg er 40 + 5, altså 3 dager over termin :( har gått opp 11 kilo. skal på ny kontroll til jordmor i morra

Skrevet

Skal til JM i morgen og må si jeg er spent på hvor mye jeg har lagt på meg siden sist! Regner med at kiloene raser på nå fremover, men det vil bare tiden vise :) Er 32 fullgåtte uker i dag :)

Skrevet

32+5, gått opp ca 14 nå. Skal til kontroll i morgen, spent på å se hva nåla stopper på. Normalvektig ellers, men vannet har vel så smått begynt å hope seg opp ;)

Skrevet

Er 36+0 og har gått opp 15 kg!:-o

har aldri vært så diger før...:P Gleder meg til jeg er ferdig og kan begynne og gå ned igjen!:)

Skrevet

Eg hadde visst gått opp 10 kg eg no..hjernen min sier at det er mye, fornuften sier at det er innenfor normalen :) Så lenge gullet i magen vokser og har det bra skal jeg ikke klage :) Det er hennes "hybel" akkurat nå så håper hun kooooser seg :)

Skrevet

Glemte helt å ta med at jeg er 32+1 uker på vei :)

Skrevet

Hei.

Jeg er 39+4 ved kontroll 39 hadde ljeg lagt på meg 16kg.

Med første barne la jeg på meg 27, og det var ikke vanskelig å ta de av. For de som bekymrer seg for dette.

Mesteparten var borte i løpet av 6mnd slett litt med de siste 3-5kg, men alt var borte før jenta var blitt 9mnd :-)

Skrevet

31 + 5 og har lagt på meg totalt 6-6,5 kg. 4,5 kg fra utgangsvekten, gikk litt ned i 1. trimester.

Forrige svangerskap gikk jeg ned 5 kg og opp igjen 5 kg, så 0 kg i fra utgangsvekten og veide 12 kg mindre enn før jeg ble gravid 1 uke etter fødselen.. Da så det ut til at lillegutt hadde fått litt for lite på slutten, han var tynn og sulten, så jeg er fornøyd med å ha gått opp litt mer denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...