Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 30 + 4 jeg og lagt på meg 11 kg,, Føler meg som en hvalross men føler samtidig ikke det er såååå mye å gå opp heller :) Er vel de siste to mnd det kommer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 33+1 og har vel gått opp ca 6 kilo. Var normalvektig fra før, og har egentlig bare lagt på meg over magen samt fått litt større pupper...men, det kan jo komme mange kilo ennå - man må vel regne med vann i kroppen etterhvert sikkert.

Skrevet

jeg er i uke 31 og har lagt på meg ca en kilo.

Var litt stresset en periode over at det var for lite, men jordmor beroliget meg med at den lille tar det den skal ha uansett.

Og er jeg lik de andre damene i familien, så kommer kiloene i en voldsom fart nå snart. Det sa vel jordmor også, at det er nå babyen vokser mest, så det kan bli spennende:)

Skrevet

Uke 32+0 <3 har lagt på meg 13 kilo! Glad for hver kilo :) for er undervektig fra før og vet at når ammingen begynner så suger hun all næringa ut av meg, hehe!

Skrevet

Uke 29+5 og opp 19 kg..

Skrevet

Er 29+1 og har lagt på meg 3 kg, har hatt ett elendig svangerskap fra uke 5 med blødninger/truende abort (placenta previa)/hyperemesis/tidlig bekkenløsning/begynnende preeklampsi og litt komplikasjoner, er bare glad for at vekten endelig rikker seg oppover :)

Skrevet

6 dager på overtid og lagt på meg 15 kg

Skrevet

39 +4 dager her, og opp 17 kg... Phuuu føler meg kjempe stor, hehe men det hører vel med. Lagt på meg mye i 3 trimester. Var veldig fornøyd fordi jeg hadde gått opp så lite tiden før - men de kom tidsnok! :D

Skrevet

32+5 her, har gått opp 21 kg (!). Gikk opp 30 kg forrige svangerskap. Det tok fem måneder å få av alle kiloene.

Skrevet

Er 30+5 og har lagt på meg ca 10 kg.

Skrevet

Er 29+4 og har lagt på meg rundt 7 kg. Er overlykkelig, var ganske undervektig før fødsel.

Skrevet

fødsel, haha.. svangerskapet mente jeg selvfølgelig:)

Skrevet

Blæh,i uke 38 var jeg gådd opp 15 kg,når er jeg 6 dager unna termin så imorgen får vi se hva vekta sier :-0 hadde et mål på 12-13kg meeen det ble ikke det.. :-/

Skrevet

29+2 uker og har gått opp i følge legen 3 1/2 kg.. Hjemme vekten mener jeg at det er mellom 4 til 4 1/2 kg...

Men har vært på 5 Ul til nu å lille bolla vokser sånn som den skal... Så skal vel ikke stresse med vekten... Har nu ennu 77 dager igjen å legge på meg..

Skrevet

er 38 uker og har gått opp 14 kilo :) godt det alltids går an å ta det av igjen :)

Skrevet

34+4 og har ikke gått opp noe enda, mangler fortsatt 2 kilo på å ta igjen det jeg gikk ned de første 13 ukene etter kvalme---

vekta sniker seg sakte men sikkert opp nå da, men det er jo nå prinsen legger på seg mest også fremover.

Skal ihvertall ikke klage på at jeg kommer til å slite med å gå ned etter fødsel :D

Så lenge prinsen legger på seg er jeg fornøyd.. Og det gjør han kan man si :) syns veldig godt på mors mage, hehe

Skrevet

Er 36 i morgen og har lagt på meg 12 kg. Kan godt stagnere no ;)

Skrevet

Er 39 uker og lagt på meg 17kg. Føler meg som en elefant, er så tungt og føler magen snart sprekker :(

Skrevet

Jeg er 38 uker og har lagt på meg 11,5 kg. Er normalvektig fra før, og føler det er ganske greit egentlig.

Skrevet

28 uker på torsdag, gått opp 13kg, gikk ned en kg, så 12kg. myyyyye allerede redd for de kommende mnd. syns det har satt seg mest på lår og rumpe+på brystene. huden er virkelig blitt pløsete på lårene,

Skrevet

er i uke 32 og har lagt på meg 13,5 .... helt normalt iforhold til min vekt så klager ikke! spiser sunt og normalt så da tar kroppen det den vil, stresser absolutt ikke!! var litt under normalen før graviditeten og.... :) regner med noen gode kilo nå de siste ukene og :) hehe

Skrevet

29+5 og lagt på meg 14 kg

Skrevet

Så koselig å se at vi er alle forskjellige ;) Håper dere alle har det bra :) Ikke lenge til vi har nurkene våre i armene våres <3 <3 <3 Ha en flott valentines dag :D

Skrevet

Er 38+4, og her er det hele 20 kg ekstra på kroppen! Gleder meg som en gal til etter fødselen når jeg kan begynne å bevege kroppen min uten å få vondt over alt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...