Gå til innhold

7 uker i dag.. men.. Noen erfaring med SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg hadde vært på do i dag så så jeg til min store fortvilelse at jeg hadde blødd/spotta :-/ var ikke mye -en liten lys flekk.. Kom også litt lyst på papiret. Huff, jeg ble så uvel og ringte rett til legen. Har ingen erfaring med SA.. Skulle komme dit seinere i dag med en urinprøve.. Å, herregud, d eneste jeg tenker på nå er om jeg har mista?

Måtte jo selvfølgelig inn å lese om symptomer o.l, men d står så mye forskjellig.. At noen kan blø tidlig i sv.skapet uten at d betyr noe, men andre skrev at spotting lyserosa/mørkebrunt blod ofte var tegn på SA.. Noen som har erfaring med dette?

Nå krysser jeg fingrene, jeg vil jo ikke tro helt enda at d er heeeelt over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt litt brunlig utflod i noen dager, men legen min mener at dette er normalt og at jeg kan ta det med ro:)

Har tidligere hatt en abort i uke 14, men da kom det skikkelige blødninger med en gang...

Klart man blir bekymret når sånt skjer, men ta det rolig å tenk positivt frem til du har vært hos legen din:)

Forhåpentligvis er spiren like fin:) Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar, det hjalp en del :) Skal forholde meg rolig og tenke positivt til jeg har vært nede på en sjekk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...