ballerinaen_ Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Da jeg hadde vært på do i dag så så jeg til min store fortvilelse at jeg hadde blødd/spotta :-/ var ikke mye -en liten lys flekk.. Kom også litt lyst på papiret. Huff, jeg ble så uvel og ringte rett til legen. Har ingen erfaring med SA.. Skulle komme dit seinere i dag med en urinprøve.. Å, herregud, d eneste jeg tenker på nå er om jeg har mista? Måtte jo selvfølgelig inn å lese om symptomer o.l, men d står så mye forskjellig.. At noen kan blø tidlig i sv.skapet uten at d betyr noe, men andre skrev at spotting lyserosa/mørkebrunt blod ofte var tegn på SA.. Noen som har erfaring med dette? Nå krysser jeg fingrene, jeg vil jo ikke tro helt enda at d er heeeelt over?
mamma til O og T <3 Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har hatt litt brunlig utflod i noen dager, men legen min mener at dette er normalt og at jeg kan ta det med ro:) Har tidligere hatt en abort i uke 14, men da kom det skikkelige blødninger med en gang... Klart man blir bekymret når sånt skjer, men ta det rolig å tenk positivt frem til du har vært hos legen din:) Forhåpentligvis er spiren like fin:) Lykke til:)
ballerinaen_ Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 Tusen takk for oppmuntrende svar, det hjalp en del Skal forholde meg rolig og tenke positivt til jeg har vært nede på en sjekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå