Gå til innhold

til dere som har tepper over barnevogna (slik at barnet ditt ikke får oksygen!)

Anbefalte innlegg

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1589247.ece

er dere overbevist nå eller velger dere bare å tro at dere har rett samme f hva spesialister og forskere sier?Da er dere jammen meg arrogante

Fortsetter under...

at du er lei er vel ditt problem,men så lenge folk gjør dette mot egne barn så synes jeg faktisk det skal minnes på HELE tiden,slik at de som tror de kan gjøre hva de vil mot egne barn til slutt forstår poenget og slutter å sakte kvæler eget barn...

synes du ikke det er viktig at alle barn har det bra 12:09?

HI

Annonse

Du er temmelig naiv om du tror du treffer "alle" og noen som ikke alerede vet dette her inne.........................! Om du virkelig brenner for denne saken, kan du finne på en anen måte å formidle det på..

hilsen 12:09

selvsagt terffer jeg ikke "alle" her inne,så naiv er jeg vel ikke.det er jo derfor vi har aviser,nyheter etc for det er deres jobb å treffe "alle".men om du ikke er enig i at det er mange småbarnsmødre her inne som faktisk gjør dette mot egne barn så er det vel du som er naiv her.

jeg brenner ikke for saken,men synes fortsatt det er viktig at alle barn får en optimal oppvekst.men det mener sannsynligvis ikke du

oi, nå begynner du jammen meg å bli litt irritert her!hvorfor er du så sur da?det er du som er idiotisk påståelig om meg her og da får du bare samme svar tilbake.

om du er så irritert på slike innlegg kan du jo faktisk la være å svare/lese

ja det ser visst slik ut ja!nå blir jeg hetset også...ikke rart barna mobber når vi ser her inne mange "fine" eksempler på grov mobbing over innlegg noen blir irritert over.

HI

Annonse

"Synes du ikke det er viktig at alle barn har det bra 12:09"?

HAHA. For man kan ikke ønske at alle barn skal ha det bra, og SAMTIDIG være drittlei alle de uendelige innleggene om tepper over barnevogna her inne! Blir dere aldri lei?

Og du Moder Teresa, hvis du ønsker at alle barn skal ha det bra, så er det laaaaaaaangt viktigere ting å ta tak i enn at enkelte velger å ha teppe foran vognåpningen. Dette er faktisk et helt marginalt problem i forhold til hva unger faktisk har å slite med. Hvorfor henge seg så voldsomt opp i akkurat dette?

Dette begynner bare å bli for dumt altså.

jeg synes bare det er toppen av arroganse å fortsette med å ha tepper over vogn når man VET at det er skadelig for barna sine. Vi mødre tror vi VET så mye bare fordi det er våre barn,men det er mye vi ikke vet og kunne blitt flinkere til /kuttet ut,.men nei da,noen fortsetter standhaftig videre som sinte tog i full storm..

HI

hvorfor må man BARE bry seg om èn ting her inne,kan man ikke bry seg om flere ting samtidig?!Jeg er opptatt av at alle barn har det bra hele tiden,men noe kan man ikke gjøre noe med ved å legge inn et innlegg her inne,feks man stopper ikke vold mot barn ved å være uenig i det her inne.

men dette med å ha tepper over en barnevogn høres så uviktig ut men det er jo ikke det!Og dette er noe ALLE kan gjøre noe med!så enkelt og så effektivt!

bare være lei av denne debatten her inne,men den er faktisk viktig den også!

noe mor theresa er jeg jammen ikke,men jeg har vett nok til å høre på eksperter.hvorfor skal JEG vite best hele tiden?

Gjeeeeeesp...

ALLE her inne har fått det med seg Hi! ALLE!

Du og dine virker bare så fullstendig hysteriske at det nesten er noe religiøst over det!

Er det ikke snart nok tråder om dette temaet nå?

"... slik at de osm tror de kan gjøre hva de vil mot egne barn til slutt forstår poenget og slutter å sakte kvæler eget barn"...

Du fikk ikke gjort det LITT mer dramatisk Hi? Haha, dette begynner å bli bare flaut og komisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...