Gå til innhold

Blir så tett i nesen,og tørr i munnen om natte...tips?

Anbefalte innlegg

Drikker vann,tar saltvanns-spray og lypsyl,sover et par timer så vakner jeg pga tett nese og tørr munn. Drikker og drikker,men blir som oftest liggende i 2-3 timer før jeg sovner igjen pga dette... er veeeldig irriterende!

Tips noen??

Fortsetter under...

Annonse

Samme problemet her! Potte tett i nesa hele natta, og da har ikke jeg sjangs til å sove, men jeg bruker nesespray (for barn) da jeg har vært avhengig av det lenge dessverre, og når jeg blir gravid så blir jeg veldig veldig tett. Jeg personlig tror ikke det gjør noen skade. Dersom jeg skulle ha ligget søvnløs hadde iallefall det gjort mye større skade! Tørst er jeg hele tiden også, så jeg drikker vann og springer på do...slitsomt, men det går heldigvis over når barnet kommer...:)

jeg også har det slik, spurte legen om bruken av nesespray, for i mitt første svangerskap var dette fy fy, men nå er ikke dette noe problem, vi kan bruke nesespray, enkelte migrene medisiner er også blitt friskmeldt til gravide :)))

så jeg har ikke noe annet tips enn å ha vann tilgjengelig å ligg høyt med hodet.

lykke til :)

Jeg hadde også helt tett nese i flere uker. Men fikk tips om å pusse nesen godt før jeg legger meg, og så spraye sesamolje (fås kjøpt på apoteket). Siden har jeg sovet som et lite barn.

Oljen kan fint brukes og den smører slik at ting ikke "setter seg fast".

titter innom fra 3 tri..

Her har jeg snart vært tett i nesa og tørr i munn på natta i to svangerskap:(:( HATER det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meen synder å bruker vanlig nesespray for alt det det er verdt... men holder meg til ett sprut i hvert nesebor rett før sengetid..

nå som jeg er forkjølet så blir det litt på dagtid å men ikke noe voldsomme greier...

har funnet ut at å ha ett drops i munnen når jeg legge meg eller skal prøve å sove igjen etter x antall do besøk hjelper mot munntørrhet...

bruker ricola jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...