Gjest Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Har IKM til torsdag 17.2... tenkte jeg skulle teste meg i dag, men så oppdaget jeg rosaaktig utflod i går kveld. Det ga meg en skikkelig dårlig magefølelse. Ikke kan det ha vært en "festeblødning" for det er for sent for det... jeg pleier alltid å se dette noen dager før tanta også..... Nå har jeg bare lyst å gi opp!! Eller tar jeg sorgene på forskudd???
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Ikke gi opp før den store, stygge tanta faktisk kommer! Krysser fingrene :-)
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Takk.. men testen viste negativt nå, 3 dager før ikm
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 er fortsatt håp jeg gikk på do iste og oppdaget litt brun spotting, så tror tanta kommer her og, men er litt rart for har ikke ikm før om 5 dager .. jeg skal jo ikke få mensen nå! har også mye murringer i underlivet og ømme bryst.
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Snuppi jeg har bestemt meg for å håpe bare for deg jeg nå, mitt håp er ute det ble brunt her nå også. Og jeg har det ALLTID fra 3 dager før tante... pluss testen.... skal be til skjebnen din i stedet jeg!!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 takk , jeg tror det enda er håp for oss begge jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå