Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dagne til testing går litt fort,alltid godt å slå følge med noen på veien!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

2 DPO her, teller det? Hehe. Positiv test på fredag, kjempe EL-smerter på lørdag. IKM lørdag 26.02. Har ikke vært noe særlig på BIM i det siste, begynte å bli slitsomt med alt fokuset på å bli gravid, så denne måneden har vi tatt det helt med ro, har bare hatt sex to ganger. 6pp. Har "sett" deg her tidligere, du har også vært her en stund eller?

Skrevet

Hei :)

All DPO teller ;) selskap er fint! Nesten IKM likt vi! Er her veldig av og på selv..Har vært her siden 2007 har 2 jenter fra før på 10 år og 2 år.Har vært veldig usikker på om vi skulle ha en til grunnet hyperemesis(ekstrem svangerskapskvalme)sykehusinnleggelser,sengeleie,evigoppkast tog:S

Men vi prøver oss på sistemann!

4 pp her.Denne gangen føler jeg meg gravid.Tiltross for at vi bare hadde seg 4 dager før EL! Ble gravid 6 dager før EL sist faktisk,så er jo ikke usansynlig at den sitter nå.De andre pp har jeg ikke hatt det slik som nå.

Puppene er like spent og hovene som ved mensen og demper seg ikke men bare øker i volum hver dag.Dette er mitt hovedsymptom :D så blir spenndene å se!

Har du barn fra før?Er du så flink at du tester på ikm dato?

Skrevet

hei jenter.

jeg er litt ny her. men leser at en av dere har blitt gravid etter en runde mange dager før EL? hvor stor er sjansene for å få til dette? jeg vet ikke om jeg har telt riktig til EL men det gikk litt over stokk og stein og ble ikke noe på dagen og dagen etter. men tre dager før så hadde vi en gang. kan det blir en abby av deg? :-D hihi da hadde jeg blitt så glaaad!

Skrevet

Hei og velkommen :)kun er seks dager i måneden du kan bli gravid. Fem dager før eggløsning og en dag etter.Og noen gynologer mener at det er lettere å bli gravid dagene før EL enn på selvetste EL dagen!

Masse lykke til :)

Skrevet

Har en gutt fra før på 1 1/2 år. Ble gravid første pp sist, så trodde liksom at det skulle gå like lett denne gangen da... hehe, men det var visst ikke tilfelle. Jeg må som regel svi av en test før IKM, men nå har jeg roet meg litt da. Er faktisk ikke så farlig om det ikke blir november/desember baby... Haha, hadde vært typisk om det blei det da.

Hyperemesis høres vanvittig slitsomt ut, respekt til deg som orker å gå på det en gang til! :-) Men baby er fantastisk da! Bedre belønning finnes ikke.

Skrevet

Slenge meg på her :) hadde max utslag på clearblue fertilitetsmonitor på fredag, glømte å ta ny test på lørdag men regna med el en plass mellom lørdag og søndag. Hadde oss på lørdag, håpa det holde :)

Ikm lørdag 26. februar. Koselig at vi e flere med ikm rundt samme tid - og håpa vi alle kan hoppe inn på 1. tri i slutten av mnd :)

Skrevet

Slenge meg på her :) hadde max utslag på clearblue fertilitetsmonitor på fredag, glømte å ta ny test på lørdag men regna med el en plass mellom lørdag og søndag. Hadde oss på lørdag, håpa det holde :)

Ikm lørdag 26. februar. Koselig at vi e flere med ikm rundt samme tid - og håpa vi alle kan hoppe inn på 1. tri i slutten av mnd :)

Skrevet

Ja det hadde vært topp :)) dagene til testingen går laaaangsomt.. 10 dager igjen( 6 dager med cb 4 dagers før test)

Men mine sikre symptomer som jeg aldri har når jeg ikke er gravid er her ennå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...