puza90 Skrevet 14. februar 2011 #1 Del Skrevet 14. februar 2011 Hehe.. Jeg syntes det er så pussig det der egentlig, at man aldri blir "utlært" eller at man kan "faget" ut og inn Jeg sitter her som en 3gangs gravid, og minste gutten er 4,5mnd. mens eldste gutten er 21,5mnd. så det er jo liksom ikke så lenge siden jeg satt der sist Men alikevell føler jeg at jeg har like mange spm. og komme med hehe.. Selvfølgelig, jeg er mye mer erfaren nå enn første gangen, men på en annen måte så sitter jeg enda med tusen og en ustilte spm. om ditten og datten, og om jeg kjenner det og det så lurer jeg på hva det kan være osv. hehe Greit nok alle svangerskap sies og skulle være forskjellige, men selvom så er det jo mye standar med et svangerskap da Hvorfor blir man liksom aldri "utlært" da? ;D hehe.. Flere som føler det sånn, eller føler dere at dere kan "faget" ut og inn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142906455-fleregangs-f%C3%B8dende-aldri-utl%C3%A6rt-p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
L&L Skrevet 14. februar 2011 #2 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei, ja føler det akkurat som deg, jeg har 3 unger fra før og selv om de har blitt store 12-13 og 15 har jeg jo vært igjenom fødsler,amming,tenner,nattevåk osv. Jobber også med barn vær eneste dag og nå er jeg gravid men føler med helt fersk, Jeg blir nok å regne som en førstegangsfødende, Jeg er jo også blitt noen år eldre siden sist graviditet og med alderen tror jeg man automatiskt blir mer nærvøs for ting. Alle barn er jo forskjellig og kommer med forskjellig oppskrift, så det som funker bra for en trenger jo ikke funke bra for andre, det er vel derfor det er så mange råd der ute om graviditet, barnet og tiden etter fødselen. Jeg tror man må lytte til kroppen sin under svangerskapet, finne sin måte å gå igjennom det på. når barnet kommer må man bli kjent med barnet å finne en god rytme og rutiner som passer inn i hverdagen. Og jeg tror man aldri blir utlært, jeg tror heller man lærer noe nytt vær eneste dag :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142906455-fleregangs-f%C3%B8dende-aldri-utl%C3%A6rt-p/#findComment-142907071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå