Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var to små føtter som tok to små skritt ♥ Helt fantastisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig morsomt:)

Er ikke så lenge siden hun reiste seg opp for første gang og plutselig i går tok hun to skritt (ikke alene, altså). Nå går det fort fremover og det blir bare artigere og artigere:)

Skrevet

Ja, skulle til å skrive at det kommer nok flere sånne små føtter i gave fremover! Det må jo være helt fantastisk å se for første gang :)

Skrevet

Ja, nå blir det vel trim på a mor når katten springer først, Lillebråk etter katten og mor etter Lillebråk. Hehe! Glade dager i Lykkeboden;)

Hun er mitt første barn, alt er så nytt og jeg blir så barnslig glad for hver minste ting hun får til:-)

Skrevet

Spiller nok ikke noe rolle hvilket barn det er. Man blir like glad for alt alikevel :D og det er så moro når man ser utviklingen!

Hvor gammel er hun? :)

Skrevet

Det tror jeg så gjerne:) Mente mer at jeg ofte blir i "åhh, se hva babyen min kan nå"-førstegangs-mamma-modus, hehe!

Hun blir 10 måneder på onsdag

Skrevet

Jeg har enda til gode å se sønnen min sine små føtter beherske både teknikk og balanse over gulvet. Hehe, gleder meg :) Katta deres må nok bane vei for jenta di fremover!

Skrevet

Katten tar grovarbeidet og så tar jeg sjarmørtappen;)

Skrevet

Jeg fikk den gaven i valentines gave jeg.

Lille tulla mi gikk 5 skritt idag :)

Det var helt herlig å se på

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Fatulerer så mye til dere begge!! Så stas det må være :D

Skrevet

babyxelanitram: Oi så kult! Fem skritt det er mye til å være første gang:)! Happy Valentine ♥

frøken_førstegangs-med gutt<3 : Det var utrolig stas! Hun gikk to skritt i dag også, men så gikk det rett på snørra med blod, tårer og tenders gnissel. Er ikke alltid like lett å være liten når mor ikke har ordnet med antiskli-strømpebukse (shame on me!) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...