Gjest Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Og det var to små føtter som tok to små skritt ♥ Helt fantastisk!
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Utrolig morsomt:) Er ikke så lenge siden hun reiste seg opp for første gang og plutselig i går tok hun to skritt (ikke alene, altså). Nå går det fort fremover og det blir bare artigere og artigere:)
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Ja, skulle til å skrive at det kommer nok flere sånne små føtter i gave fremover! Det må jo være helt fantastisk å se for første gang
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Ja, nå blir det vel trim på a mor når katten springer først, Lillebråk etter katten og mor etter Lillebråk. Hehe! Glade dager i Lykkeboden;) Hun er mitt første barn, alt er så nytt og jeg blir så barnslig glad for hver minste ting hun får til:-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Spiller nok ikke noe rolle hvilket barn det er. Man blir like glad for alt alikevel og det er så moro når man ser utviklingen! Hvor gammel er hun?
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Det tror jeg så gjerne:) Mente mer at jeg ofte blir i "åhh, se hva babyen min kan nå"-førstegangs-mamma-modus, hehe! Hun blir 10 måneder på onsdag
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har enda til gode å se sønnen min sine små føtter beherske både teknikk og balanse over gulvet. Hehe, gleder meg Katta deres må nok bane vei for jenta di fremover!
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #9 Skrevet 14. februar 2011 Katten tar grovarbeidet og så tar jeg sjarmørtappen;)
pip pip Skrevet 14. februar 2011 #10 Skrevet 14. februar 2011 Jeg fikk den gaven i valentines gave jeg. Lille tulla mi gikk 5 skritt idag Det var helt herlig å se på
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 14. februar 2011 #11 Skrevet 14. februar 2011 Fatulerer så mye til dere begge!! Så stas det må være
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #12 Skrevet 14. februar 2011 babyxelanitram: Oi så kult! Fem skritt det er mye til å være første gang:)! Happy Valentine ♥ frøken_førstegangs-med gutt<3 : Det var utrolig stas! Hun gikk to skritt i dag også, men så gikk det rett på snørra med blod, tårer og tenders gnissel. Er ikke alltid like lett å være liten når mor ikke har ordnet med antiskli-strømpebukse (shame on me!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå