trippel til quattro Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Har nå fått bekkenløsning, og er i uke 17( min termin som jeg er helt sikker på at den stemmer:-D) Eller i uke 15 som legen sier:-D Jeg vet helt sikkert fordi mannen min var bortreist nesten hele November:-D Men jeg er nå livredd for å bli sykemeldt:-O vil jo helst være på jobben min, som jeg stoorkoser meg i:-) NOen andre som har begynt å plages?
zombie2be Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 har vært plaget og sm siden uke9 jeg:( ikke veldig festlig nei! hvilken jobb har du? kan du få tilrettelegging slik at du ikke blir jobbende i samme stilling m tunge løft osv.. hele dagen? råder deg til å komme deg til fysioterapeut eller prøve annen behandling dersom du vil unnå sykemelding.
Maia&Mathias <3 Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har begynt å få plager og har vært sykemeldt 40% siden januar nå. Kommer til å begynne med fysio til uka og prøver å unngå løft og prøver å bruke de hjelpemidlene vi har tilgjengelige på jobb (jobber i barnehage så blir en del påkjenning i påkledningssituasjoner og ved bleieskift). Er veldig glad jeg er tok ut gradert sykemelding så tidlig for da er jeg mye mer motivert til å kunne klare å strekke meg litt ekstra så lenge det er mulig og helst helt til jeg går ut i permisjon. Jeg er også 17 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå