Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er det første dag i perrmisjon! Kan ikke tro at det er under 3 uker til termin! Håper ikke tiden går alt for sakte, begynner å se frem til å ha den lille i armene mine :) samtidig kjenner jeg at fødselen er en stor og skremmende ting enda... jaja, blir vel "klar" en eller annen gang!

Kos dere alle dere som er i permisjon, og gi gjerne tips til hva man kan drive med! Selv har jeg satt opp en liten liste med ting som skal kjøpes, vaskes, males osv...så får vi se hva jeg orker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så deilig :) endelig permisjon! Jeg har selv värt i perm noen uker og tiden går fortere enn man tror. Og jeg har endelig kommet til punktet hvor jeg faktisk gleder meg til å bli kvitt magen :P drömt 2 netter på rad at jeg er å trener.. haha!

Hele tiden synes at födsel er skummelt, men nå begynner jeg virkelig å glede meg. Så er nok en prosess man skal igjennom samme som at man nesten må modnes for å flytte hjemmefra. Alltid värt ekstrem hjemmekjär og lurte noen ganger på om jeg i det hele tatt "ville" flytte. Men etter fylt 20 år var jeg overklar :P

Synes det er litt morsomt det "nicket" ditt.. hehe, er det bloggen min heter :) www.fra2til3.blogg.no ( er så nydelig å si det ) hehe!

Kos deg videre i mammapermisjonen. og den siste uken har ihvertfall jeg värt latterlig trött.. så du kommer sikkert til å sove en del ( mer enn du tror) :) hvis ikke höres det ut som du har nok av planer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...