to til tre Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Ja, da er det første dag i perrmisjon! Kan ikke tro at det er under 3 uker til termin! Håper ikke tiden går alt for sakte, begynner å se frem til å ha den lille i armene mine samtidig kjenner jeg at fødselen er en stor og skremmende ting enda... jaja, blir vel "klar" en eller annen gang! Kos dere alle dere som er i permisjon, og gi gjerne tips til hva man kan drive med! Selv har jeg satt opp en liten liste med ting som skal kjøpes, vaskes, males osv...så får vi se hva jeg orker
Alvasmamma Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 så deilig endelig permisjon! Jeg har selv värt i perm noen uker og tiden går fortere enn man tror. Og jeg har endelig kommet til punktet hvor jeg faktisk gleder meg til å bli kvitt magen drömt 2 netter på rad at jeg er å trener.. haha! Hele tiden synes at födsel er skummelt, men nå begynner jeg virkelig å glede meg. Så er nok en prosess man skal igjennom samme som at man nesten må modnes for å flytte hjemmefra. Alltid värt ekstrem hjemmekjär og lurte noen ganger på om jeg i det hele tatt "ville" flytte. Men etter fylt 20 år var jeg overklar Synes det er litt morsomt det "nicket" ditt.. hehe, er det bloggen min heter www.fra2til3.blogg.no ( er så nydelig å si det ) hehe! Kos deg videre i mammapermisjonen. og den siste uken har ihvertfall jeg värt latterlig trött.. så du kommer sikkert til å sove en del ( mer enn du tror) hvis ikke höres det ut som du har nok av planer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå